بازداشت شرور خطرناک و مسلح در نوشهر / همه از او وحشت داشتند


بازداشت شرور خطرناک و مسلح در نوشهر / همه از او وحشت داشتند

به گزارش رکنا، سرهنگ علی اکبر درویشی فرمانده انتظامی نوشهر روز سه شنبه اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی افرادی به سمت شهروندان در یکی از محلات نوشهر که...

به گزارش رکنا، سرهنگ علی اکبر درویشی فرمانده انتظامی نوشهر روز سه شنبه اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی افرادی به سمت شهروندان در یکی از محلات نوشهر که موجب رعب و وحشت و جرح شهروندان شده بودند بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند.

وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد که پنج نفر به دلیل اختلافات قبلی ضمن ایجاد درگیری به سمت شهروندان نیز اقدام به تیراندازی کرده و از محل متواری شده اند.

سرهنگ درویشی تصریح کرد: بلافاصله اقدامات تخصصی برای دستگیری متهمان آغاز شد و در نهایت با تلاش های صورت گرفته عاملان تیراندازی در یکی از شهرستان های شرقی استان شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند و از آنان یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر در پایان از معرفی متهمان به مرجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمان نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.


بازداشت شرور خطرناک و مسلح در نوشهر / همه از او وحشت داشتند

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین