شرکت گاز استان قزوین پتانسیل مشارکت در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» را دارد


شرکت گاز استان قزوین پتانسیل مشارکت در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» را دارد

به گزارش رکنا ازقزوین، علی حجتی‌پور بیان کرد: با توجه به پیشرفت 100 تا 220 درصدی برنامه‌های سال گذشته شرکت گاز استان، این مجموعه پتانسیل و آمادگی مشارکت در اجرایی کردن شعار «جهش تولید با...

به گزارش رکنا ازقزوین، علی حجتی‌پور بیان کرد: با توجه به پیشرفت 100 تا 220 درصدی برنامه‌های سال گذشته شرکت گاز استان، این مجموعه پتانسیل و آمادگی مشارکت در اجرایی کردن شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» را دارد.

وی بیان کرد: شرکت گاز استان قزوین در سال گذشته با بیش از 500 کیلومتر شبکه‌گذاری، موفق به گازدار کردن 90روستای استان قزوین شد در حالیکه سقف روستاهای گازدار شده توسط این شرکت در سنوات گذشته حدود 20 روستا در سال و حدود 250 کیلومتر شبکه‌گذاری سالانه بوده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین تصریح کرد: گازدار کردن 90 روستا در یکسال رکورد بزرگی است و به این معناست که کار تقریبا 5 سال در یکسال و با هزینه‌های سال 1402 صورت گرفته و این علاوه بر انجام کار فیزیکی، صرفه‌جویی در هزینه‌های کشور، سرعت بخشی به توزیع امکانات و کمک به برقراری عدالت در جامعه نیز هست.

وی همچنین تأکید کرد: خرابکاری صورت گرفته در خط لوله انتقال گاز که در زمستان سال گذشته رخ داد، 21 استان کشور را متأثر کرد که قزوین نیز یکی از آنها بود اما خوشبختانه با برنامه‌ریزی و تدابیر تیم مدیریتی مجموعه موفق به کنترل شرایط شده و توانستیم بحران پیش آمده را با کمترین آسیب طی کنیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین خاطرنشان کرد: بنابراین اقدامات جهادی شرکت گاز استان قزوین که مرهون جدیت و تلاش شبانه‌روزی تک‌تک کارکنان آن است اثبات می‌کند این مجموعه امسال نیز در جهت تحقق شعار سال قابلیت بالایی داشته و در کنار سایر دستگاه‌ها موفق به همگامی و همکاری خواهد بود.

منبع:روابط عمومی شرکت گاز

لیلابیگدلی/قزوین


شرکت گاز استان قزوین پتانسیل مشارکت در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» را دارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش بسِ دو مرحله‌ای در غزه