گوشی اقتصادی Moto G64 5G موتورولا با چیپست Dimensity 7025 معرفی شد


گوشی اقتصادی Moto G64 5G موتورولا با چیپست Dimensity 7025 معرفی شد

موتورولا یک گوشی میان رده جدید به نام Moto G64 5G معرفی کرد. این گوشی به دوربین 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، چیپست دایمنسیتی 7025، باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و صفحه ۱۲۰ هرتزی مجهز است. بهتر است خودتان با گوشی Moto G64 5G آشنا...

موتورولا یک گوشی میان رده جدید به نام Moto G64 5G معرفی کرد. این گوشی به دوربین 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، چیپست دایمنسیتی 7025، باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و صفحه ۱۲۰ هرتزی مجهز است. بهتر است خودتان با گوشی Moto G64 5G آشنا شوید.

ضخامت گوشی Moto G64 5G موتورولا ۸.۸۹ میلی‌متر است و ۱۹۲ گرم وزن دارد. این گوشی در سه رنگ سبز، آبی و سفید عرضه می‌شود. این گوشی را می‌توان جانشین G54 دانست که در بازار ایران هم یافت می‌شود.

معرفی، مشخصات و تصاویر گوشی Moto G64 5G موتورولا

موتورولا در گوشی Moto G64 5G برای اولین بار در دنیا از چیپست Dimensity 7025 مدیاتک با فناوری ساخت ۶ نانومتری استفاده کرده است. این چیپست ۸ هسته‌ای بسته به ظرفیت انتخابی کاربر با ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رو و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه رم ترکیب شده است. البته امکان نصب کارت حافظه microSD با ظرفیت تا ۱ ترابایت هم وجود دارد.

گوشی Moto G64 5G مجهز به صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی LCD با وضوح تصویر فول اچ دی پلاس، نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری تاچ ۲۴۰ هرتز است که توسط گوریلا گلس محافظت می‌شود. ناچ حفره این گوشی یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را خود جای داده است.

گوشی اقتصادی Moto G64 5G موتورولا با چیپست Dimensity 7025 معرفی شد

در پشت گوشی شاهد یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و یک دوربین الترا واید ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۱۸ درجه هستیم که از گرفتن تصاویر ماکرو هم پشتیبانی می‌کند.

ظرفیت باتری گوشی جدید موتورولا ۶,۰۰۰ میلی آمپر ساعت است و از شارژ ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند، هرچند که همراه با این گوشی شارژر ۳۳ واتی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

گوشی اقتصادی Moto G64 5G موتورولا با چیپست Dimensity 7025 معرفی شد

موتورولا گوشی Moto G64 5G را با اندروید 14 و رابط کاربری My UX روانه بازار می‌کند و وعده ارائه آپدیت اندروید 15 در کنار وصله‌های امنیتی به مدت سه سال را داده است.

از دیگر ویژگی‌های گوشی Moto G64 5G موتورولا می‌توان به حسگر اثر انگشت تعبیه شده بر روی دکمه پاور، گواهی IP52 و NFC اشاره کرد. همچنین این گوشی جک هدفون، بلندگو استریو، دالبی اتموس و قابلیت Moto Spatial Sound هم دارد.

متاسفانه قیمت گوشی Moto G64 5G اعلام نشده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

10 روشی که هوش مصنوعی جهان را دگرگون می‌کند؛ از درمان سرطان تا نابودی بشر