مدیرعامل اسنپ: هزینه خدمات تاکسی‌‌های اینترنتی افزایش می‌یابد


مدیرعامل اسنپ: هزینه خدمات تاکسی‌‌های اینترنتی افزایش می‌یابد

محمد خلج، مدیرعامل اسنپ طی مصاحبه‌ای اعلام کرده که با حذف سهمیه سوخت تاکسی‌‌های اینترنتی و جمع‌آوری کارت‌های سوخت از جایگاه‌ها باید منتظر افزایش قیمت خدمات اسنپ و تپسی باشیم. وی معتقد است که این تصمیم شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تعداد...

محمد خلج، مدیرعامل اسنپ طی مصاحبه‌ای اعلام کرده که با حذف سهمیه سوخت تاکسی‌‌های اینترنتی و جمع‌آوری کارت‌های سوخت از جایگاه‌ها باید منتظر افزایش قیمت خدمات اسنپ و تپسی باشیم. وی معتقد است که این تصمیم شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تعداد رانندگان تاکسی‌های اینترنتی را کاهش خواهد داد. جزئیات بیشتر را در شهر سخت افزار بخوانید.

همانطور که می‌دانید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از حذف سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی نظیر اسنپ و تپسی در سال جاری خبر داده است. این خبر با واکنش مدیرعامل اسنپ مواجه شده است. وی در جریان مصاحبه‌ای با ماهنامه پیوست از گران شدن خدمات تاکسی‌های اینترنتی خبر داده است.

محمد خلج، مدیرعامل اسنپ در جریان مصاحبه‌ای اعلام کرده که متاسفانه از ابتدای سال ۱۴۰3 سهمیه‌ سوخت رانندگان تاکسی‌های اینترنتی با وجود مصوبه سال ۱۳۹۸ هیات دولت قطع شده و رانندگان اسنپ برخلاف حق قانونی‌شان از دریافت سهمیه‌ سوخت محروم شده‌اند.

مدیرعامل اسنپ: هزینه خدمات تاکسی‌‌های اینترنتی افزایش می‌یابد

وی معتقد است از آنجایی که کاربران راننده تاکسی‌های اینترنتی مثل رانندگان تاکسیرانی متصدی حمل‌ونقل محسوب می‌شوند، بر اساس قانون مشمول دریافت امتیازهای این حوزه شده و دریافت سهمیه‌ سوخت بخش حمل‌ونقل عمومی از جمله این امتیازها به شمار می‌رود و این سهمیه باید بر اساس میزان پیمایش به آن‌ها تعلق بگیرد.

افزایش قیمت خدمات تاکسی‌های اینترنتی با حذف سهمیه سوخت

مدیرعامل اسنپ به چالش جدید برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی با جمع‌آوری کارت‌های سوخت از جایگاه‌های سوختگیری اشاره کرده و گفته این موضوع قیمت تمام‌شده‌ بنزین را برای آن‌ها بالا می‌برد و برای آنها به‌شدت مشکل‌ساز خواهد شد.

وی در ادامه افزوده که با این مصوبات رانندگان اسنپ تمایلی به ادامه فعالبت نداشته و این موضوع اثر منفی بر توازن عرضه و تقاضا و همچنین قیمت تمام‌شده‌ سفر می‌گذارد. بنابراین تبعات این تصمیم‌ها علاوه بر رانندگان اسنپ متوجه بیش از ۷۰ میلیون کاربر مسافر این سامانه نیز خواهد شد و اثر تورمی جدی در این حوزه خواهد داشت.

خلج در انتها افزود این موضوع نشان‌ می‌دهد که برخلاف روش‌های آفلاین اختصاص سهمیه بنزین که با دقت بسیار پایین و اتلاف منابع بالا انجام می‌شود، در تاکسی‌های اینترنتی اختصاص سهمیه بنزین با دقت و بدون تضییع حقوق شهروندان انجام شده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گوشی اکسپریا 10 مارک 6 سونی با تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 معرفی شد