پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی کوبنده خواهد بود


پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی کوبنده خواهد بود

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: اتفاقات اخیر منطقه و حمله متجاوزان صهیونیست به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق، این الزام را برای کشورمان در پی دارد که پاسخی در خور و کوبنده به رژیم صهیونیستی و حامیان آن داده شود.

زهره الهیان درباره نشست شورای مرکزی جمعیت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب اسلامی گفت: کمیته اقتصادی این تشکل قرار شد در راستای شعار سال و حضور مردم در اقتصاد، راهکار طراحی کرده و در اختیار دولت قرار دهد همچنین کمیته سیاسی این تشکل هم مقرر شد در زمینه مسائل بین‌الملل و منطقه و نیز انتخابات اردیبهشت که دور دوم انتخابات مجلس در تهران و چند شهر دیگر است اظهار نظر کند.

به گفته دبیرکل جمعیت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب اسلامی، این تشکل دنبال کارآمدی مجلس بوده و هدف جمعیت اعتلا، ورود نمایندگان پاکدست و مؤثر به مجلس است و از لیستی که با جبهه تحول‌خواه هماهنگ است، حمایت خواهد کرد.

پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی کوبنده خواهد بود

الهیان افزود: اتفاقات اخیر منطقه و حمله متجاوزان صهیونیست به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، این الزام را برای کشورمان در پی دارد که پاسخی در خور و کوبنده به رژیم صهیونیستی و حامیان آن داده شود.

وی یادآور شد: پاسخ جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی به فرموده رهبر معظم انقلاب سخت و پشیمان‌کننده باید باشد. در همین راستا کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نشستی را هفته گذشته با مسئولان مربوطه برگزار و در این مورد آخرین تحولات را بررسی کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: سفر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه به عمان و سوریه درباره نوع پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی بسیار تعیین‌کننده خواهد بود.

الهیان تأکید کرد: جبهه مقاومت هشدارهای لازم را به رژیم صهیونیستی داده‌ است که از این به بعد منافع رژیم صهیونیستی و آمریکا به عنوان حامی این رژیم در منطقه، هیچ گاه امن نخواهد بود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم لحظه دستگیری عامل خودکشی زهره فکور صبور / این مرد از خانم بازیگر اخاذی غیر اخلاقی...