ژاوی آماده جنگ بزرگ با پاریسی‌ها


ژاوی آماده جنگ بزرگ با پاریسی‌ها

فارس: سرمربی بارسلونا با ابراز رضایت از شرایط تیمش اعلام کرد که برای دیدار برگشت با پاری‌سن‌ژرمن آماده است. ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا در حالی که خود را برای رویارویی با پاری سن ژرمن و رئال مادرید آماده می‌کند، از یک هفته پربار برای تیمش...

ژاوی آماده جنگ بزرگ با پاریسی‌ها

فارس: سرمربی بارسلونا با ابراز رضایت از شرایط تیمش اعلام کرد که برای دیدار برگشت با پاری‌سن‌ژرمن آماده است.

ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا در حالی که خود را برای رویارویی با پاری سن ژرمن و رئال مادرید آماده می‌کند، از یک هفته پربار برای تیمش لذت می‌برد. کاتالان‌ها شب گذشته در مصاف با کادیز در هفته سی و یک لالیگا یک بر صفر پیروز شدند.

ژاوی در این باره گفت: می‌دانستیم حریف ما را به زحمت می‌اندازد. آن‌ها خیلی پیشرفت کرده و از لحاظ جدیت و حرفه‌ای بازی بسیار خوبی انجام دادند.

وی افزود: من ارتباط خوبی با بازیکنان داشته و اعتقاد دارم مانند یک خانواده هستیم. می‌دانستیم قرار است یک قدم رو به جلو برداریم. فکر می‌کنم در سطح گروهی پیشرفت کرده‌ایم، چون بهتر دفاع می‌کنیم و جاه طلبی بیشتری داریم. ما در بهترین لحظه فصل هستیم.

سرمربی بارسا با بیان اینکه تیمش در سه ماه اخیر باخت نداشته، خاطرنشان کرد: من تیم را خیلی خوب می‌بینم. ما در یک شرایط عالی هستیم و باید از آن استفاده کنیم. اکنون بهترین، زیباترین، هیجان انگیزترین شرایط ماست. سناریوی ایده آلی و جنگ فوتبالی برای رقابت سه شنبه داریم و پس از آن باید در ال کلاسیکو بازی کنیم. ما می‌خواهیم کار بزرگی انجام دهیم.

لینک کوتاه کپی لینک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | توافق مهم ایران و افغانستان بر سر آب از زبان سخنگوی وزارت خارجه