نامی خودرو خدمات پس از فروش نیسان را در ایران آغاز کرد
در حالی که بسیاری از شرکت های نوپا صرفا به واردات خودرو فکر می کنند ، نامی خودرو کار خود را با خدمات پس از فروش آغاز کرده است. این شرکت با توجه و تمرکز بر اصل مهم خدمات پس از فروش از همین ابتدا مسیر و تفکر متمایز خود را به معرض...
در حالی که بسیاری از شرکت های نوپا صرفا به واردات خودرو فکر می کنند ، نامی خودرو کار خود را با خدمات پس از فروش آغاز کرده است. این شرکت با توجه و تمرکز بر اصل مهم خدمات پس از فروش از همین ابتدا مسیر و تفکر متمایز خود را به معرض نمایش گذاشت.
پس از از سرگیری واردات و ورود شرکت های نوپا به عنوان فعالان تازه کار این بخش از بازار و معرفی محصولات جدید، جای خالی خدمات پس از فروش باعث تعجب بسیاری از مصرف کنندگان و کارشناسان شده است.
این در حالی است که در سال های اخیر خدمات پس از فروش همواره یکی از مهم ترین دغدغه ها وخواسته های خریداران خودرو به شمار می آید. به همین علت به یکی از عوامل اصلی رقابت تبدیل و برای شرکت های فعال در بازار خودرو بیش از پیش اهمیت یافته است.
به نحوی که آنان در کنار افزایش تنوع در سبد محصولات و تاکید بر بالا بردن کیفیت ، برای خدمات پس از فروش شان و اهمیت ویژه ای قائل هستند. بسیاری از فعالان این عرصه برای افزایش سهم بازار و ضریب نفوذ و جلب نظر خریداران و بیشتر شدن مشتریان ، تلاش می کنند که تا خدمات پس از فروش بسیار مناسبی را در اختیار آنان قرار بدهند.
حتی برخی شرکت ها بیش از فروش به خدمات پس از فروش اهمیت می دهند و این امر را زمینه اصلی وفادارسازی مشتری می دانند. همین مساله باعث شده است که آنان برای آسایش خیال مشتریان و جذب مشتریان جدید روی خدمات پس از فروش تمرکز کرده و آن را به عنوان یکی از مزیت های رقابتی معرفی می کنند.
در این شرایط بسیاری از شرکت های که اخیرا به جمع واردکنندگان پیوسته و تازه کار حساب می شوند گویا هنوز به اهمیت موضوع پی نبرده وبه درک درستی از این اصل مهم نرسیده اند.
به عبارت بهتر این شرکت ها با استفاده از وضعیت بازار و عطش سیری ناپذیر پس از خوابی 5 ساله در قدم اول فقط قصد دارند که کار را با فروش آغاز کنند.
آنها فکر می کنند که این مساله با توجه به نیاز و خلاء های موجود در بازار چندان به چشم نمی آید. بنابراین تمرکز و توان اصلی خود را روی فروش گذاشته اند.
تجربه نشان می دهد که این نوع شرکت ها نه تنها ماندگاری و دوام بالایی ندارند بلکه باعث دردسر و به وجود آمدن چالش های بی شمار برای مشتریان خواهند شد.
در این شرایط نامی خودرو به عنوان شرکتی که محصولات یک برند معتبرژاپنی به نام نیسان را عرضه می کند ، در اولین گام با فهم درست بازار و درک نیاز مشتریان و همچنین برای اثبات در اینکه مسیر و شیوه تفکر متفاوتی با سایر شرکت های نوپا در پیش گرفته است ، توسعه و گستردگی نمایندگی و شبکه خدمات پس از فروش را در اولویت و دستور کار خود قرار داده است.
یعنی در شرایطی که هنوز نیسان های نامی خودرو راهی بازار نشده و کمتر از یک سال عمر این شرکت می گذرد،موفق شده اند 11 نمایندگی را راه اندازی و آماده ارائه سرویس و خدمات پس از فروش کنند.
این اقدام به روشنی نشان می دهد که نامی خودرو از یک سو و از همین ابتدا به دنبال تثبیت جایگاه و نام نشان تجاری خود است و از سوی دیگر جایگاه و محبوبیت نیسان در ایران را نیز به خوبی می شناسد.
نامی خودرو در این نمایندگی ها نه تنها به محصولاتی که خود عرضه می کند سرویس می دهد ، بلکه نیسان هایی که سال های پیش و توسط شرکت های دیگر به بازارآمده اند هم خدمات مورد نیاز را ارائه می کند.
با این نوع ورود به بازار به نظر می رسد نامی خودرو برخلاف بسیاری از شرکت های دیگر یکی از نام های ماندگار در عرضه واردات خواهد شد و می تواند به عنوان الگویی برای شرکت های دیگر نیز در نظر گرفته شود.
بیشترین بازدید یک ساعت گذشته
- 17-06-1397 دنا پلاس کروک در خیابان های ایران! + عکس
- 2 ساعت پیش شرایط فروش ماموت خودرو – خرداد 1403
- 20-04-1402 رونمایی از تیگو 8 پرو e پلاس برای اولین بار در نمایندگی فونیکس خسروانی 193 + فیلم و عکس
- 15-08-1397 معرفی کِشندهٔ جدید کنورث W990، یک آمریکایی اصیل
- 04-12-1397 متفاوت ترین نیسان وانت ایران در قم(عکس)
- 4 روز پیش معرفی فورس F38 و عرضه بایک X9؛ کوچکترین و قویترین خودروهای تجاری بهمن دیزل
- 19-11-1398 تجربه رانندگی با بنتلی کانتیننتال GT هشت سیلندر
- 15-04-1397 تست تصادف جیپ گرند چروکی 2018 | فیلم
- 30-09-1398 ملاقاتی کوتاه با نیسان آرمادا دارای پلاک ملی؛ یکی از دو ژاپنی تنها
- 27-08-1398 سبزتر از همیشه… بررسی بامو X5 پلاگین هیبرید جدید
- 17-06-1397 خط صاف کیفیت خودروهای داخلی
- 09-11-1396 قوانین سختگیرانه ای که فقط برای برخی شرکت ها اعمال می شود؛ داتیس خودرو مدارک خود را منتشر کرد
- 01-10-1397 وقتی بنتلی قافیه فروش را به پورشه و تسلا میبازد!
- 15-01-1397 جگوار F-Pace SVR، پلنگ عصبانی بریتانیایی
- 09-08-1398 مصاف سوپرسدانهای الکتریکی پورشه تایکان و تسلا مدل اس
- 13-06-1397 با 25 خودرو با بیشترین حجم موتور در طول تاریخ آشنا شوید - بخش پنجم
- 05-08-1398 بررسی جالب آئودی S6 جدید توسط کودک 4 ساله!
- 20-12-1396 نیسان ایکستریل پلاتینیوم معرفی شد+تصاویر
- 29-06-1398 تست و بررسی پژو 407 ، تراژدی خودرویی که میتوانست یک برنده باشد
- 27-06-1398 قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز 27 شهریور
- 09-07-1397 اعلام قیمت و مشخصات نیسان آلتیما مدل 2019
- 01-08-1399 معرفی هیوندای i20 N، هاچبک داغ 200 اسبی کرهایها
- 06-03-1397 تست و بررسی کیا ریو سدان مدل 2016؛ کرهای فراموش شده
- 22-12-1396 سانتافه پلاگین هیبرید در راه است؛ گزینه ای ایده آل برای بازار ایران
- 09-07-1397 عرضهٔ نسل جدید شورلت اورلاندو به بازار چین
- 25-09-1397 گمرک: موافق ترخیص خودروهای دپو شده و منتظر دستوریم
- 02-06-1398 با 10 محصول برتر BMW آشنا شوید
- 06-07-1396 کانتیننتال، عامل افزایش فروش و تقویت برند لینکلن
- 08-09-1397 شورولت کوروت برقی در نمایشگاه لسآنجلس معرفی شد
- 29-08-1399 استخدام شوماخر و مازپین توسط تیم هاس