بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان گلستان 10هزار فقره وام بدون ضامن پرداخت کرد


مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان گلستان با تأکید بر لزوم تسهیل پرداخت وام قرض‌الحسنه به مردم، اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۰هزار فقره وام بدون ضامن به شهروندان گلستانی پرداخت شده است. به گزارش پایگاه اطلاع‌­رسانی قرض‌­الحسنه، «محسن...

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان گلستان 10هزار فقره وام بدون ضامن پرداخت کرد

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان گلستان با تأکید بر لزوم تسهیل پرداخت وام قرض‌الحسنه به مردم، اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۰هزار فقره وام بدون ضامن به شهروندان گلستانی پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌­رسانی قرض‌­الحسنه، «محسن عسکری» مدیر شعب بانک قرض‌­الحسنه مهر ایران در استان گلستان، در رابطه با عملکرد سال ۱۴۰۲ بانک در این استان گفت: با تلاش‌ها و برنامه‌­ریزی صورت گرفته، بانک قرض‌­الحسنه مهر ایران در گلستان توانست با رشد حدود ۷۸ درصدی منابع، بالاترین رشد منابع در بین بانک‌­های عضو شورای هماهنگی بانک‌­های استان را کسب کند.

وی افزود: بانک قرض‌­الحسنه مهر ایران در استان گلستان با ۱۷ شعبه و یک باجه مشغول خدمت­‌رسانی به مشتریان است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان گلستان گفت: در سال گذشته ۵۹هزار فقره وام به ارزش بیش از ۴۴هزار میلیارد ریال به مشتریان بانک در استان گلستان اعطا شد که از این تعداد حدود ۷۰۰ فقره وام ازدواج و ۴۳۶ فقره وام فرزندآوری بوده است.

عسکری ضمن تشریح اهمیت توسعه بانکداری الکترونیک و لزوم ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات پیشخوان مجازی، افزود: در سال ۱۴۰۲ حدود ۴۹هزار فقره افتتاح حساب به‌صورت آنلاین صورت پذیرفته و همچنین حدود ۳۰هزار فقره وام به‌صورت آنلاین و بدون حضور مشتری در شعبه پرداخت شده است.

وی با تأکید بر لزوم تسهیل پرداخت وام قرض‌­الحسنه به مردم، اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۰هزار فقره وام بدون ضامن به شهروندان گلستانی پرداخت شده است.

عسکری افزود: در راستای حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی نیز حدود ۷۰۰۰ فقره وام کالاکارت به ارزش حدود ۳۵۰۰ میلیارد ریال به مشتریان پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک قرض‌­الحسنه مهر ایران در استان گلستان ضمن تأکید بر اهتمام بانک نسبت به پرداخت تسهیلات تکلیفی، بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ از محل جزء ۴ بند ب تبصره ۱۸ تعداد ۷۰۰ فقره وام به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال به معرفی‌­شدگان کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد برکت پرداخت شده که این آمار نشان‌­دهنده تحقق هدف ۹۰ درصدی پرداخت تسهیلات تکلیفی از محل جزء ۴ بند ب تبصره ۱۸ است.

عسکری با تشریح عملکرد مطلوب مدیریت شعب استان گلستان در کنترل مطالبات، از میزان ۰.۳ (سه دهم) درصدی نسبت مطالبات به مصارف بانک قرض‌­الحسنه مهر ایران در استان گلستان خبر داد.

نگار کریمی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق