فصل سوم سرزمین مادری کی پخش می شود (+عکس)


فصل سوم سرزمین مادری کی پخش می شود (+عکس)

فصل سوم «سرزمین مادری» از هفته ابتدایی اردیبهشت روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

فصل سوم سرزمین مادری کی پخش می شود ؟

به گزارش دلگرم به نقل از فیلم نیوز: فصل اول و دوم این سریال پشت سر هم و بدون وقفه پخش شدند، اما از آنجاییکه فصل دوم در آستانه ماه مبارک رمضان به اتمام رسید، تلویزیون تصمیم گرفت با توجه به شروع سریال‌های مناسبتی رمضان و نوروز، فصل سوم را به پایان ماه رمضان موکول کند. پس از پایان ماه رمضان، پخش سریال باز هم به تعویق افتاد تا اینکه بالاخره زمان قطعی آن مشخص شد.

در فصل سوم، داستان سریال «سرزمین مادری» وارد فصل میانسالی شخصیت «رهی» می‌شود. در این فصل آرش مجیدی نقش این کاراکتر را در دوران میانسالی بازی می‌کند. ابتدا قرار بود بازیگران فصل دو از جمله شهاب حسینی و محمدرضا فروتن نقش دوران میانسالی کاراکترهایشان را بازی کنند، اما حواشی توقیف این سریال موجب شد تا کمال تبریزی مجبور به انجام این تغییراتی در ترکیب بازیگرانش شود.

فصل سوم سرزمین مادری کی پخش می شود (+عکس)

حواشی توقیف این سریال در سال 1392 سایه سنگینی روی تولید آن گذاشت. توقف تصویربرداری و طولانی شدن مدت زمان آن موجب شد تا کمال تبریزی نتواند همه بازیگران فصل دو را برای ساخت فصل سوم دور هم جمع کند چون بسیاری از آنها با پروژه‌های دیگر قرارداد بسته بودند و نمی‌توانستند از تعهداتشان دست بکشند. از سوی دیگر تبریزی هم می‌بایست فصل سوم را هرچه سریع‌تر شروع کند و به همین دلیل تنها کاری که از او برمی‌آمد این بود که برای فصل میانسالی بعضی شخصیت‌ها، از بازیگران دیگری استفاده کند.

در فصل سوم «سرزمین مادری» آرش مجیدی به جای شهاب حسینی عهده دار نقش رهی می‌شود و کوروش سلیمانی هم نقش میانسالی سید حشمت را به جای محمد رضا فروتن برعهده می‌گیرد. البته در این فصل، بازیگرانی چون بابک حمیدیان، گلچهره سجادیه، سعید راد، حسین مهری و … هم به این جمع اضافه خواهند شد.

فصل سوم این سریال به مانند دو فصل قبلی ابتدا چهارشنبه‌ها بربستر تلوبیون منتشر می‌شود و بعد از آن روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت 20.30 روی آنتن شبکه سه می‌رود.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده بسکتبال میامی - بوستون 11 اردیبهشت 1403