افزایش 300 درصدی کمک‌های مردم خیّر به حساب 100 امام (ره) در استان تهران


افزایش 300 درصدی کمک‌های مردم خیّر به حساب 100 امام (ره) در استان تهران

مدیر دفتر مشارکت‌های مردمی حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن استان تهران با اشاره به رشد کمک‌های مردم خیّر به این حساب، گفت: مشارکت خیرین گرانقدر استان تهران در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن ۳۰۰ درصد افزایش داشت.

افزایش 300 درصدی کمک‌های مردم خیّر به حساب 100 امام (ره) در استان تهران

«حامد حاجی» امروز (چهارشنبه) در گفت‌وگو با ایران اکونومیست افزود: حساب ۱۰۰ امام که به فرمان رهبر کبیر انقلاب در سال ۱۳۵۸ تاسیس شد، به مدت ۴۵ سال است که برای محرومان سرپناه تهیه می‌کند.

وی بیان‌داشت: این یادگار ارزشمند امام راحل که به فرموده رهبر معظم انقلاب «صدقه جاریه امام است» حساب یکتایی است که در سراسر کشور یکی است و خیرین در سطح استان تهران می توانند با مراجعه به بنیاد مسکن استان و ادارات بنیاد مسکن شهرستان های استان نسبت به واریز وجه و کمک های خدا پسندانه خود به این حساب که منجر به تامین سرپناه برای اقشار محروم استان می شود، اقدام کنند.

حاجی ادامه‌داد: در سالی که گذشت خیرین استان نزدیک به ۵۵ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی و همچنین سه‌هزار متر مربع زمین به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال به حساب ۱۰۰ هبه کردند و این اراضی برای ساخت مسکن محرومان و مستضعفان اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید

به گزارش ایران اکونومیست، ۲۱ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ حضرت امام خمینی (ره) فرمان افتتاح حساب ۱۰۰ در بانک ملی را صادر کردند و از آن زمان تاکنون بنیاد مسکن ۴۵ سال است برای محرومان سرپناه تهیه می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از عکس ملکه زیبایی ایران / رزیتا دغلاوی نژاد را بشناسید؟ + بیوگرافی و عکس ها