آمریکا در واکنش به حمله ایران به اسرائیل تحریم هایی را اعمال کرد


آمریکا در واکنش به حمله ایران به اسرائیل تحریم هایی را اعمال کرد

وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد ایالات متحده در واکنش به حمله ایران به اسرائیل، 16 شخص حقیقی و 2 شخص حقوقی را تحریم می کند.

به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا آمده است: در پاسخ به حمله بی‌سابقه ایران به اسرائیل، ایالات متحده اقدامات گسترده‌ای را علیه دست اندرکاران برنامه ساخت هواپیماهای بدون سرنشین ایران و همچنین تامین‌کنندگان و مشتریان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فولاد کشور و شرکت‌های خودروسازی مرتبط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران تحت تحریم آمریکا انجام می‌دهد".
وزارت خزانه داری آمریکا که فهرست تحریم‌ها را تشکیل می‌دهد، توضیح داد این محدودیت‌ها شامل شرکت موتورسازی به نام "اوج پرواز ما دو نفر" و همچنین شرکت سرویس‌دهنده به موتورهای کوچک هواپیمایی مورد استفاده در پهپادها به نام "آسمان پیشرانه" و همچنین مدیران هر دو شرکت می شود.
از سوی دیگر بر اساس سندی که روز پنجشنبه در سایت دولت انگلیس منتشر شد، نیروهای دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در فهرست به‌روزرسانی‌شده تحریم‌های انگلیس قرار گرفتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلیپ ترسناک مومو | چالش مومو | مومو ترسناک | فیلم ترسناک | مومو