اسپوتنیک همکار رسانه ای و میزبان عکس نمایشگاه حلال روسیه است


اسپوتنیک همکار رسانه ای و میزبان عکس نمایشگاه  حلال  روسیه است

نمایشگاه حلال روسیه در چارچوب مجمع بین المللی اقتصادی روسیه - جهان اسلام در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع برگزار می شود.

به گزارش اسپوتنیک، این نمایشگاه از سال 2017 آغاز به کار کرده است و در این مدت به یکی از بزرگترین نمایشگاه های بین المللی در کشور تبدیل شده است.
در نمایشگاه حلال روسیه که در کازان برگزار می شود، کشورها و مناطق روسیه غرفه های خود را ارائه می کنند که پتانسیل سرمایه گذاری و دستاوردهای خود را در زمینه فناوری و اقتصاد اسلامی نشان می دهد. شرکت های بین المللی، شرکت های دولتی، بانک های بزرگ و موسسات مالی نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

1837 نفر برای شرکت در برنامه داوطلبانه مجمع بین المللی اقتصاد "روسیه - جهان اسلام: KazanForum" درخواست دادند. پانزدهمین سالگرد KazanForum در پایتخت تاتارستان در تاریخ 14-19 می 2024 برگزار می شود.

جذب داوطلبان برای یکی از مهم‌ترین رویدادهای بین‌المللی 5 فوریه اعلام شد. در این دوره، کمیته سازماندهی درخواست‌هایی را از شهروندان روسی و همچنین از 144 دستیار داوطلب خارجی ساکن در کازان دریافت کرد. از جمله نمایندگان آذربایجان، الجزایر، افغانستان، بنگلادش، بلغارستان، بریتانیا، غنا، کنگو و سایر کشورها.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی