چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟


چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟

پرسپولیس در حالی که برای قهرمان شدن نیاز به بازیکنان تاثیرگذارش دارد، بابت محرومیت احتمالی دانیال اسماعیلی‌فر نگران است.

دانیال اسماعیلی‌فر مدافع راست پرسپولیس پس از گلزنی برابر صنعت نفت در هفته بیست و چهارم، در حلقه شادی بازیکنان تیمش قرار گرفت، اما پس از آن رو به بیرون زمین و در حالی که محمدحسین کنعانی‌زادگان هم در کنارش بود، یک حرکت جنجالی انجام داد که واکنش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را به همراه داشت. او باید با حضور در این کمیته توضیحات خودش را ارائه دهد و باید دید در نهایت کمیته انضباطی چه جریمه‌ای را برای او در نظر خواهد گرفت.

اسماعیلی‌فر در این سال‌ها به عنوان یک بازیکن بی حاشیه در فوتبال ایران شناخته شده و انجام آن شادی خود در نوع خودش عجیب بود. برخی تصور می‌کنند مدافع سرخ‌ها آن حرکت را به سمت تماشاگران انجام داد ولی ماجرا چیز دیگری است. قبل از شروع این بازی و لحظاتی که بازیکنان پرسپولیس گرم می‌کردند، فردی که حتی ای دی کارت هم به گردن داشت به شکل عجیبی به اسماعیلی‌فر توهین و فحاشی می‌کند و همین موضوع باعث شد تا این بازیکن بعد از گل زدن به صنعت نفت آن حرکت را خطاب به آن فرد که در پشت دروازه میزبان حضور داشت انجام دهد.

چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟

حالا هواداران سپاهان و استقلال با استناد به محرومیت امید نورافکن، معتقدند که اسماعیلی‌فر باید محروم شود. باید دید در نهایت کمیته انضباطی چه تصمیمی در این زمینه خواهد گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساناز جلیلی کیست؛ چرا در ترکیه خودکشی کرد