Discord با دستور قضایی دوباره فیلتر شد


Discord با دستور قضایی دوباره فیلتر شد

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، پیام‌رسان و پلتفرم چت گروهی دیسکورد که در بین گیمرها محبوبیت بالایی دارد، دوباره در ایران فیلتر شده است. ظاهراً این بار دیسکورد به بهانه عدم نظارت بر محتوای ارسالی کاربران فیلتر شده است. تجارت‌نیوز گزارش کرده...

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، پیام‌رسان و پلتفرم چت گروهی دیسکورد که در بین گیمرها محبوبیت بالایی دارد، دوباره در ایران فیلتر شده است. ظاهراً این بار دیسکورد به بهانه عدم نظارت بر محتوای ارسالی کاربران فیلتر شده است.

تجارت‌نیوز گزارش کرده امروز دیسکورد به دستور مقام قضایی فیلتر شده است. این رسانه دلیل فیلتر دوباره Discord را آزاد بودن ارسال «محتوای غیر اخلاقی» عنوان کرده است. ظاهراً از آنجایی که نظارت و کنترلی بر روی محتوای ارسالی کاربران صورت نمی‌گیرد، دادستانی این پیام‌رسان را واجد شرایط فیلترینگ تشخیص داده و دستور قضایی مبنی بر فیلترینگ این پلتفرم صادر و اجرا شده است.

Discord با دستور قضایی دوباره فیلتر شد

این اولین بار نیست که دیسکورد در ایران فیلتر می‌شود و گیمرها از دسترسی به این پلتفرم جهانی محروم می‌شوند. البته در ایران تنها دیسکورد فیلتر نیست و سرویس‌ها و شبکه‌های اجتماعی پرشماری تنها با دور زدن فیلتر قابل استفاده هستند.

دیسکورد در شرایطی مجدداً فیلتر می‌شود که توییچ هم فیلتر است و گیمرهای داخلی از دسترسی به شبکه‌های اجتماعی، پیام‌رسان‌ها و سرویس‌های استریم جهانی محروم هستند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟