توییت عجیب باشگاه لیگ برتری؛ داوران VAR طرفدار تیم رقیب هستند


توییت عجیب باشگاه لیگ برتری؛ داوران VAR طرفدار تیم رقیب هستند

فارس: باشگاه ناتینگهام فارست پس از شکست مقابل اورتون مدعی شد که داوران اتاق VAR این مسابقه طرفدار تیم رقیب بودند! در چارچوب هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس، ناتینگهام فارست مقابل اورتون با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد تا یک قدم به سقوط نزدیک‌تر...

توییت عجیب باشگاه لیگ برتری؛ داوران VAR طرفدار تیم رقیب هستند

فارس: باشگاه ناتینگهام فارست پس از شکست مقابل اورتون مدعی شد که داوران اتاق VAR این مسابقه طرفدار تیم رقیب بودند!

در چارچوب هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس، ناتینگهام فارست مقابل اورتون با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد تا یک قدم به سقوط نزدیک‌تر شود.

اکنون ناتینگهام با 26 امتیاز در رده هفدهم است و تیم‌های لوتون تاون با 25 امتیاز و برنلی با 23 امتیاز در تلاش هستند تا جایگاه این تیم را برای نیفتادن غصب کنند.

باشگاه ناتینگهام فارست پس از شکست مقابل اورتون در صفحه رسمی خود نسبت به داوری انتقاد کرد و مدعی شد که داوران طرفدار تیم لوتون تاون هستند!

باشگاه ناتینگهام فارست در توییتر نوشت: 3 اشتباه فاجعه‌بار، 3 پنالتی که برای ما نگرفتند که ما به این راحتی نمی‌توانیم آن را بپذیریم. ما به کمیته داوران اطلاع داده بودیم که داوران حاضر در اتاق ویدیوچک طرفدار لوتون تاون هستند ولی آنها داوران را تغییر ندادند. صبر ما به پایان رسیده و ما حالا گزینه‌های دیگر برای اعتراض دنبال خواهیم کرد.

لینک کوتاه کپی لینک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم حمله تند ریما رامین فر به نقی قبل از ساخت پایتخت 7 ! / همای پایتخت از بازی انصرا...