ریزش آوار در جنوب تهران موجب مرگ یک کارگر شد


ریزش آوار در جنوب تهران موجب مرگ یک کارگر شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه تخریب دیوار محل گودبرداری شده در خیابان قزوین خبر داد و گفت: در این حادثه کارگر ۲۵ ساله تبعه کشور افغانستان جان باخت.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی شامگاه یکشنبه گفت: ساعت ۱۷:۳۷ دقیقه امروز حادثه آوار در خیابان قزوین-سبحانی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در قطعه زمینی به وسعت یک هزار متر که به عمق چهار متر گودبرداری شده بود در ضلع غربی این زمین حادثه تخریب روی داد که ۲ کارگر در زیر آوار گرفتار شدند.

ریزش آوار در جنوب تهران موجب مرگ یک کارگر شد

ملکی ادامه داد: آتش نشانان همزمان با عملیات گودبرداری و جستجو، کارگر ۵۰ ساله تبعه کشور افغانستان را از زیر آوار خارج کردند که این کارگر زنده اما مصدوم بود.

وی اظهار کرد: عملیات آتش نشانان برای جستجوی کارگر دوم ادامه یافت و پس از دقایقی جسم بی جان کارگر ۲۵ ساله تبعه کشور افغانستان پیدا شد.

ریزش آوار در جنوب تهران موجب مرگ یک کارگر شد

ملکی خاطرنشان کرد: در گذشته نیز در هنگام گودبرداری در پروژه های ساختمانی حوادث تلخ اینچنینی را شاهد بوده ایم از این رو از مهندسین و پیمانکاران ساختمانی درخواست داریم این عملیات حساس را با تجهیزات و تمهیدات ایمنی لازم انجام دهند.

منبع: ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم لمس کامل بدن شبنم قربانی توسط شهاب حسینی در فیلم سینمایی ! / هم آغوشی بعید بعد انق...