برای یک بازی حرفه ای با ps5 به چه لوازمی نیاز داریم؟


برای یک بازی حرفه ای با ps5 به چه لوازمی نیاز داریم؟توسط واحد تبلیغات / اردیبهشت ۳, ۱۴۰۳ / 5 دقیقه برای مطالعه بازی با کنسول ps5 فقط یک سرگرمی ساده نیست، این روزها چنین فعالیتی به‌عنوان یک...

برای یک بازی حرفه ای با ps5  به چه لوازمی نیاز داریم؟
برای یک بازی حرفه ای با ps5 به چه لوازمی نیاز داریم؟
توسط / / 5 دقیقه برای مطالعه

بازی با کنسول ps5 فقط یک سرگرمی ساده نیست، این روزها چنین فعالیتی به‌عنوان یک حرفه در نظر گرفته می‌شود و گیمرهای زیادی هستند که ساعت‌های زیادی را از این تجهیزات استفاده می‌کنند.

به‌کارگیری لوازم جانبی مناسب برای ps5 بدون شک به اندازه انتخاب این کنسول هیجان‌انگیز است و به شما کمک کند تا بازی را به سطح جدیدی ارتقا دهید و تجربه بهتری در حین انجام این کار داشته باشید.

بهترین لوازم جانبی برای کنسول ps5 که نیاز دارید

ابزارهای زیادی را می‌توان به کنسول بازی اضافه کرد تا تجربه بازی را ارتقا دهد و عملکرد بهتری را برای گیمر ایجاد کند. به‌طور کلی اینکه کدام لوازم جانبی ps5 بهتر است، به اولویت‌های فردی و نیازهای کاربر بستگی دارد.

در همین راستا برای کسانی که ترجیح می‌دهند تا با انتخاب لوازم جانبی متنوع در حین بازی تجربه لذت‌بخشی را داشته باشند، در زیر برخی از ابزار محبوب برای کنسول ps5 را نام می‌بریم.

کنترلرهای حرفه ای برای پلی استیشن 5

چه یک بازیکن حرفه‌ای باشید و چه بخواهید با دوستان یا خانواده بازی کنید، یک دسته اضافی برای پلی استیشن 5 انتخاب بسیار خوبی است که باید به‌دنبال خرید DualSense باکیفیت شرکت سونی باشید.

یک دسته بازی سفارشی ps5 دارای ویژگی‌های خاصی مانند ویبره فیدبک، میکروفون داخلی و صدای 3 بعدی است که بازی‌کردن در مدت‌زمان طولانی را برای شما راحت می‌کند.

علاوه‌بر قابلیت‌های متنوعی که می‌توان با انتخاب این دسته به‌دست آورد، در فروشگاه‌هایی که کنترلرهای حرفه‌ای برای پلی استیشن 5 را می‌فروشند، چندین طرح و رنگ جذاب را پیدا خواهید کرد.

هدفون بی سیم یا سیمی برای پلی استیشن 5

بسیاری از بازی‌ها صداهای فوق‌العاده‌ای دارند و هدفون‌های بی‌سیم به شما این امکان را می‌دهند که به‌طور کامل در حس‌وحال بازی غرق شوید و این‌طور از ایجاد مزاحمت برای اطرافیان جلوگیری کنید.

اگر بازی‌های ویدیویی آنلاین را انتخاب می‌کنید که نیاز به برقراری ارتباط با بازیکنان دیگر دارد، می‌توانید هدفون‌های سیمی یا بی‌سیم راحت و همراه با میکروفون را بخرید که کاربری مناسبی دارند.

هدفون‌هایی که برای بازی طراحی می‌شوند، ویژگی‌های خاصی همچون تماس، کنترل میزان صدا و کیفیت را دارند و برای کسانی که به‌دنبال این هستند تا تجربه صوتی خود را ارتقا دهند، بسیار مناسب خواهد بود.

دوربین HD برای پلی استیشن 5

دوربین HD ps5 به شما این امکان را می‌دهد تا بازی‌ها را ضبط کنید که در افزایش کنترل شما روی حرکت‌های بازی نیز کمک می‌کند. درضمن این ابزار برای برقراری تماس ویدیویی با دیگر بازیکنان نیز مناسب است.

با توجه به این مورد برای هر گیمر حرفه‌ای که می‌خواهد در سطح بالایی بازی کند، استفاده از دوربین‌های باکیفیت به‌عنوان یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی پلی استیشن 5 در نظر گرفته می‌شود.

عینک واقعیت مجازی برای ps5

یک هدست VR حرفه‌ای برای پلی استیشن 5 نوعی وسیله عالی برای گیمرها است که با برخوداری از فناوری واقعیت مجازی، به شما اجازه می‌دهد تا تصاویر بازی را به‌صورت 3 بعدی و واقعی مشاهده کنید.

سنسورهایی که روی این هدست تعبیه می‌شود با دریافت حرکت‌های سر شما این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید دوربین را کنترل کنید و احساس جدیدی را در حین بازی داشته باشید.

برای یک بازی حرفه ای با ps5  به چه لوازمی نیاز داریم؟

ایستگاه شارژر دوگانه برای پلی استیشن 5

یکی دیگر از انواع لوازم جانبی که برای این کنسول بازی مورد استفاده قرار می‌گیرد شارژر دوگانه نام دارد که امکان شارژکردن هم‌زمان دسته‌ها را فراهم می‌کند و دارای یک باتری داخلی است.

این شارژر با توجه به کارایی بالای خود، در مدت‌زمانی حدود 3 ساعت این قابلیت را دارد تا دسته‌های بازی را به میزان شارژر 100درصد برساند و همین مسئله نشان‌دهنده اهمیت استفاده از آن است.

کارت حافظه SSD برای ps5

ازآنجایی‌که پلی استیشن 5 دارای حافظه 825 گیگابایت است و امکان نصب و دانلود بازی‌های زیادی را به شما می‌دهد اما استفاده از یک کارت حافظه جانبی برای کسانی که معمولا بازی‌های حجیم را انتخاب می‌کنند، بسیار کاربردی خواهد بود.

شما براساس میزان نیاز خود قادر هستید تا یک کارت حافظه با ظرفیت مناسب را بخرید که به افزایش فضای ذخیره‌سازی روی کنسول بازی کمک می‌کند و قابلیت‌های دستگاه شما را ارتقا می‌دهد.

استفاده از یک کیف کنسول پلی استیشن 5

کیف یا کاور باکیفیت برای کنسول ps5 یکی از لوازم جانبی ضروری است که به افزایش طول عمر دستگاه کمک می‌کند و باعث می‌شود تا بتوانید برای مدت زیادی از ایجاد آسیب برای پلی استیشن جلوگیری کنید.

استفاده از این وسیله در هنگام جابه‌جایی کنسول اهمیت زیادی دارد و باعث می‌شود تا پلی استیشن 5 در برابر آسیب‌های مکانیکی به‌خوبی محافظت شود و امکان حمل آسان را به شما بدهد.

دلیل استفاده از لوازم جانبی پلی استیشن 5

به‌طور کلی لوازم جانبی برای ps5 ارزش خریدن را دارد چراکه این قابلیت را دارند که کیفیت و تجربه بازی را بهبود ببخشند، عملکرد کنسول را گسترش دهند و به گیمرها کمک کنند که مزیت رقابتی قابل توجهی را داشته باشند. برخی از مزایای به‌کارگیری این ابزارها عبارت‌اند از:

  • بالابردن حس راحتی: لوازم جانبی مانند دسته‌های حرفه‌ای برای پلی استیشن 5 این قابلیت را دارند که راحتی و ارگونومی را هنگام بازی ارتقا دهند و از خستگی بیش از حد دست شما جلوگیری کنند.
  • عملکرد پیشرفته: برخی از کاربردی‌ترین لوازم جانبی همچون ایستگاه‌های شارژ و گجت‌های اضافی برای افزایش حافظه قابلیت‌های کنسول شما را افزایش می‌دهند.
  • بهبود کیفیت صدا: استفاده از هدفون‌های مختلف این قابلیت را دارند که کیفیت صدا را بالاتر ببرند و تجربه جدیدی از بازی را برای شما به‌وجود آورند.
  • امکان بازی با دیگران به‌صورت آنلاین: استفاده از وب‌کم و میکروفون به‌عنوان لوازم جانبی مناسب برای پلی استیشن 5، به شما کمک می‌کند هنگام بازی آنلاین، ارتباط بهتری با سایر بازیکنان برقرار کنید که به‌کارگیری این موارد برای گیمرهای حرفه‌ای یک امر ضروری است.

برای یک بازی حرفه ای با ps5  به چه لوازمی نیاز داریم؟

جمع‌بندی

پلی استیشن 5 از زمان عرضه خود تاکنون چندین لوازم جانبی دریافت کرده که هدف استفاده از آن‌ها، بهبود تجربه گیمرها است. برخی از این لوازم جانبی مخصوص کنسول ps5 ساخته شده‌اند و کیفیت بازی‌ها را تقویت می‌کنند.

از دسته‌های پیشرفته گرفته تا شارژر دوگانه، هدفون و بسیاری موارد دیگر را می‌توان به‌عنوان مهم‌ترین لوازم جانبی برای پلی استیشن 5 در نظر گرفت که استفاده از آن‌ها باعث می‌شود تا ساعت‌ها از بازی‌های فوق‌العاده‌ای که دارید، لذت ببرید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر عروسکی الیزابت داعشی پایتخت / نیلوفر رجایی فر چه بود و چه شد ! + عکس ها