عملیات موشکی حزب‌الله علیه نظامیان و پایگاه های اسرائیلی/ معترضان مقابل منزل نتانیاهو آتش به پا کردند


عملیات موشکی حزب‌الله علیه نظامیان و پایگاه های اسرائیلی/ معترضان مقابل منزل نتانیاهو آتش به پا کردند

شبکه «المنار» در خبری فوری گزارش داد که هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی سه مرتبه شهرک «یارون» و حومه آن را با موشک هدف قرار دادند. طبق این گزارش، توپخانه ارتش رژیم اشغالگر قدس همچنین حومه...

شبکه «المنار» در خبری فوری گزارش داد که هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی سه مرتبه شهرک «یارون» و حومه آن را با موشک هدف قرار دادند.

طبق این گزارش، توپخانه ارتش رژیم اشغالگر قدس همچنین حومه شهرک‌های «بیت لیف» و «عیتا الشعب» را گلوله‌باران کرد.

خبرنگار المنار از جنوب لبنان خبر داد: «همزمان با مجموعه حملات به شهرک یارون، چهارمین حمله منطقه بین شهرک‌های المحمودیه و العیشیه را هدف قرار داد».

طبق این گزارش‌ها، جنگنده‌های متخاصم صهیونیستی همچنین سه حمله هوایی را با موشک به منطقه «جبل ابو راشد» در ارتفاعات «الجبور» انجام دادند.

معترضان مقابل منزل نتانیاهو آتش به پا کردند

اسرائیلی‌ها با تظاهرات و برافروختن آتش مقابل منزل بنیامین نتانیاهو خواستار توافق با حماس برای مبادله اسرا شدند.

تظاهرات‌ها در شرایطی برگزار می‌شوند که فشارها بر نتانیاهو به دلیل عدم تحقق وعده‌های او در جنگ غزه شدت گرفته است.

نتانیاهو آزادی اسرا از غزه و نابودی حماس را به عنوان اهداف جنگی خود در غزه تعیین کرده است. با وجود این، تحقق هر دوی این هدف‌ها به بن‌بست برخورد کرده‌اند. جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در روز هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغال فلسطین و نزدیک به دو دهه محاصره غزه و زندان و شکنجه هزاران فلسطینی عملیات موسوم به «طوفان الاقصی» را آغاز کرد.

این عملیات یکی از مرگبارترین حملات علیه این رژیم بود. مبارزان حماس در چند نقطه از حصارهای مرزی به داخل اراضی اشغالی نفوذ کردند، به روستاها یورش بردند و علاوه بر کشتن شمار زیادی از اسرائیلی‌ها، شماری از آن‌ها را به اسارت گرفتند.

گزارش‌ها حاکی است که حماس در حال حاضر ۱۲۹ اسیر اسرائیلی را در غزه نگهداری می‌کند. اسرائیل در پاسخ به این عملیات، حملات سنگینی را علیه غزه آغاز کرد و این منطقه را تحت محاصره کامل قرار داد.

بیش از ۳۴ هزار فلسطینی تا کنون در حملات اسرائیل در غزه به شهادت رسیده‌اند. در توافق قبلی میان حماس و رژیم اسرائیل برای آزادی اسرا که در ماه نوامبر انجام شد ۸۱ اسرائیلی و ۲۴ شهروند کشورهای خارجی در ازای ۲۴۰ فلسطینی آزاد شدند.

عملیات موشکی حزب‌الله علیه نظامیان و پایگاه رژیم صهیونیستی

عملیات موشکی حزب‌الله علیه نظامیان و پایگاه های اسرائیلی/ معترضان مقابل منزل نتانیاهو آتش به پا کردند

جنبش حزب‌الله لبنان بامدادامروز ( سه‌شنبه ) تصاویر هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی را منتشر کرد.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان بامداد امروز از عملیات موشکی علیه نظامیان و پایگاه رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.حزب‌الله در این راستا، تصاویر هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست در نزدیکی پایگاه «جل العلام» در شمال فلسطین اشغالی را منتشر کرد.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان ضمن اشاره به گرفتن تلفات از صهیونیست‌ها در این حمله، گفت که این عملیات را در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها انجام داده است.

حزب‌الله همچنین در بیانیه‌ای خبر داد که «محمد خلیل عطیه» از رزمندگان این جنبش، متولد سال ۱۹۹۴ میلادی اهل شهرک «قانا»، در راه دفاع از قدس و آرمان فلسطین توسط صهیونیست‌ها به شهادت رسیده است.جنبش مقاومت اسلامی لبنان پیش از این نیز گفته بود که خودروی نظامیان صهیونیست را در پایگاه «المطله» هدف قرار داده است.

انصارالله بر تشدید عملیات علیه ناوگان دریایی رژیم صهیونیستی تاکید کرد

انصارالله بار دیگر بر پایداری‌اش در موضع خود در کنار مقاومت در فلسطین تاکید و شکست رژیم‌های عربی را محکوم کرد.

دفتر سیاسی انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای به جنایات نسل کشی ادامه دار دشمن صهیونیست برای هفتمین ماه متوالی که آخرین آن کشتار وحشیانه در مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس هست، اشاره کرد.

به گزارش المیادین، این جنبش افزود جنایات نسل کشی که مردم فلسطین در غزه و کرانه باختری اشغالی با آن روبه‌رو هستند، نشان دهنده سطح «نفرت و جنایت بی‌سابقه یهودی است .»

این دفتر در بیانیه خود ابراز امیدواری کرد که نیروهای مسلح یمن «عملیات خود را علیه ناوگان دریایی رژیم صهیونیستی» و افراد مرتبط با آن در دریای سرخ و عرب و اقیانوس هند تشدید کنند.

انصارالله خاطرنشان کرد: بدون حمایت آمریکا و غرب، سکوت شرم آور اعراب و ناتوانی بین‌المللی، جنایت صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین رخ نمی‌داد.

این بیانیه در پایان با مطرح کردن «دعوت بشریت از جهان برای اقدام جهت توقف جنایت رژیم صهیونیستی»، بر ادامه «مواضع مردم عزیز یمن در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت دلیرانه آنان در غزه» تاکید کرد.

مقامات آمریکایی :اسرائیل نتوانست به اهداف خود در جنگ دست یابد

مسئولان آمریکایی با توجه به ناکامی ارتش رژیم صهیونیستی در تحقق اهداف اعلامی خود پس از گذشت ۲۰۰ روز از جنگ غزه، اذعان کردند این رژیم در دستیابی به هدف اصلی خود یعنی نابودی حماس ناتوان است.

روزنامه نیویورک تایمز به نقل از مسئولان آمریکایی نوشت: «تونل‌های غزه به حماس این امکان را می‌دهد که همچنان باقی و پابرجا بماند و به محض پایان جنگ، توان خود را بازیابد.»

مسئولان آمریکایی تأکید کردند: «رژیم صهیونیستی هنوز طرحی را برای خارج کردن آوارگان فلسطینی از رفح ارائه نداده و همین مسأله موجب افزایش تعداد کشته‌ها در نوار غزه خواهد شد.»

مقامات آمریکایی افزودند: «تنها راه واداشتن رژیم صهیونیستی از حمله به رفح، دست یابی به توافق مبادله اسرا است. »

نیویورک تایمز به نقل از مسئولان آمریکایی نوشت: «احتمالا پس از پایان جنگ، حماس همچنان حاکم بر غزه خواهد بود. »

این روزنامه آمریکایی در ادامه از منابع آمریکایی نقل کرد: «سرعت بازیابی توان و قدرت حماس بستگی به تصمیمات رژیم صهیونیستی در مورد مراحل جنگ کنونی و پس از آن دارد. »

مسئولان آمریکایی تصریح کردند: «اسرائیل حماس را نابود نکرده و قادر به این کار هم نخواهد بود اما احتمال تکرار حادثه‌ای مشابه هفتم اکتبر را کاهش داده است. »

شلیک ۳۰ موشک از لبنان به فلسطین اشغالی

منابع خبری لبنان از شلیک ۳۰ فروند موشک از جنوب این کشور به سمت شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

شامگاه دوشنبه، ده‌ها موشک از جنوب لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

شبکه خبری اسکای نیوز گزارش داد از میان این ۳۰ موشک، ۲۰ فروند به سمت شهر اشغالی «صفد» (شمال فلسطین اشغالی) شلیک شده است و حدود ۱۵ فروند به این شهر اشغالی اصابت کرده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم اسرائیل گزارش داد در پی اصابت این موشک‌ها، صدای آژیر هشدار در مناطق الجلیل علیا و الجلیل غربی شنیده شده است.

به گزارش این شبکه صهیونیستی، حدود ۳۰ موشک به منطقه الجلیل علیه اصابت کرده است.

خارج کردن پیکر ۲۸۳ شهید دفن شده در گور جمعی بیمارستان ناصر خان یونس

امدادگران تاکنون پیکر ۲۸۳ شهید دفن شده در گور جمعی بیمارستان ناصر خان یونس را خارج کرده اند.

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، تلاش امدادگران برای خارج کردن پیکر‌های شهدای دفن شده در گور جمعی محوطه بیمارستان ناصر در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه همچنان ادامه دارد.

سازمان دفاع مدنی نوار غزه در گفتگو با الجزیره اعلام کرد تا کنون پیکر ۲۸۳ شهید دفن شده در این گور جمعی خارج شده است.

مقامات این سازمان تأکید کردند شواهد واضحی بر روی پیکر‌های کشف شده وجود دارد که وجود اعدام‌های میدانی را در محوطه بیمارستان ناصر تأیید می‌کند.

آنها افزودند در محوطه بیمارستان ناصر سه گور جمعی وجود دارد و شمار شهدا به صد‌ها تن می‌رسد.

درخواست دوباره سازمان جهانی بهداشت برای برقراری آتش بس فوری در نوار غزه

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد هیأت‌های امدادرسان و محموله‌های بشردوستانه در نوار غزه باید تردد امن، مداوم، روان و فوری داشته باشند.

این سازمان افزود: ما نتوانستیم مأموریت خود را در بیمارستان‌های کمال عدوان و العوده به علت تداوم جنگ و تأخیر در بازرسی ها، جز به صورت جزئی به اتمام برسانیم. ما بار دیگر دعوت خود را برای برقراری فوری آتش بس در غزه، پایبندی به قوانین بین المللی و فراهم کردن مراقبت‌های درمانی برای غیرنظامیان تکرار می‌کنیم.

حمله رژیم صهیونیستی به شهروندان فلسطینی در دیرالبلح

رژیم اشغالگر صهیونیستی با حمله به دیرالبلح، گروهی از شهروندان را در مرکز شهر هدف قرار داد که منجر به زخمی شدن تعداد زیادی از آنان شد.

در پی هدف قرار دادن یک پهپاد گروهی از شهروندان در منطقه البلاد در مرکز شهر دیرالبلاح در مرکز نوار غزه، شمار زیادی از تلفات روز دوشنبه وارد بیمارستان شهدای الاقصی در دیرالبلاح شدند..

نیرو‌های اشغالگر اسرائیل از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ به حملات زمینی، دریایی و هوایی خود علیه نوار غزه ادامه دادند که منجر به کشته شدن ۳۴۱۵۱ شهروند که بیشتر آنها کودک و زن بودند و مجروح شدن ۷۷۰۸۴ نفر دیگر در آخرین آمار غیر نهایی اعلام شده توسط وزارت بهداشت امروز، همچنان که هنوز هزاران قربانی زیر آوار.

ارتش صهیونیستی به تخریب محله‌های مسکونی در النصیرات روی آورده است

شبکه تلویزیونی المیادین در گزارشی از تخریب کامل محله‌های مسکونی در اردوگاه النصیرات در بخش مرکزی نوار غزه خبر داد.

تصاویر نشان می‌دهد اشغالگران به تخریب کامل محله‌های مسکونی رو آورده اند با این هدف که ساکنان آواره و از این منطقه خارج شوند. این یکی از محله‌های بزرگ مسکونی است که ارتش اسرائیل بعد از یورش به اردوگاه آن را با مواد منفجر تخریب کرده است و بیشتر مناطق آن را هدف قرار داده است.

این یکی از پنج مسجدی است که ارتش اشغالگر اسرائیل آن را در اردوگاه آوارگان فلسطینی در النصیرات تخریب کرده است. ارتش اسرائیل خیابان‌ها و زیرساخت‌ها و چاه‌های آب شهرداری‌ها را تخریب کرده و پنج مولد برق مخصوص این چاه‌ها را نیز منفجر کرده است. این آخرین مولد‌های ذخیره بود که شهرداری‌ها آب را با آن برای ساکنان بخش مرکزی نوار غزه انتقال می‌دادند.

ما اینجا در قسمت انتهایی اردوگاه جدید در منتهی الیه شمالی النصیرات و منطقه مرکزی هستیم. از ابتدا تا انتهای اردوگاه در شمال و منطقه مشرف به المغراقه که ارتش اسرائیل هنو در آن مستقر است فقط یک تصویر قابل مشاهده است.

بازداشت ۲۵ فلسطینی در کرانه باختری

سازمان امور اسرا و آزادگان و باشگاه اسرای فلسطینی از بازداشت ۲۵ فلسطینی در کرانه باختری رود اردن خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری شهاب، از عصر دیروز تا صبح روز دوشنبه، نیرو‌های اشغالگر رژیم صهیونیستی دست کم ۲۵ شهروند فلسطینی از جمله تعدادی از اسرای سابق را در کرانه باختری دستگیر کردند.


عملیات موشکی حزب‌الله علیه نظامیان و پایگاه های اسرائیلی/ معترضان مقابل منزل نتانیاهو آتش به پا کردند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم لمس کامل بدن شبنم قربانی توسط شهاب حسینی در فیلم سینمایی ! / هم آغوشی بعید بعد انق...