چهره جدید آلن دلون آتش به دل همه انداخت


چهره جدید آلن دلون آتش به دل همه انداخت

عکس جدیدی که دختر آلن دلون از این چهره مشهور در سن 88 سالگی منتشر کرد و بسیاری را تحت تاثیر قرار داد.

جدیدترین عکسی که آنوشکا دلون دختر آلن دلون از پدرش در سن ۸۸ سالگی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده دوباره خاطرات قهرمان فرانسه را زنده کرده. چهره جدید این بازیگر مشهور منجر به ناراحتی برخی کاربران شده است.

چهره جدید آلن دلون آتش به دل همه انداخت

دختر آلن دلون در توضیح عکس نوشت: «صبح جمعه از پدرم عکس گرفتم. ثبت خاطره‌ای از لحظات ما. صبحانه خوردن همراه او حس شکرگزاری بی‌انتهایی برای من در دنیای قلدرمان داشت. او هنوز خوش تیپ است، با چشمان آبی و نگاه ابدی و فولادینش که به من حس قدرت و جنگنده‌ای منتقل می‌کند. عکس را به او نشان دادم و او هم قبول کرد که زیباست و با اجازه خودش آن را با شما به اشتراک گذاشتم و با این عکس پاسخ نگرانی‌های شما را می‌دهد، نگران نباش.»
اما دروغ چرا ما کمی نگرانیم. هنوز از آن اخبار مرگ خودخواسته نیز کمی دلگیریم. به این فکر می‌کنیم که اصلا چه کسی می‌تواند آن مرد با ترنچ‌کت روشنش را برای ما تداعی کند. آقای آلن دلون اما مطمئن باشید ما چراغ‌های قدیمی را هنوز در ذهنمان روشن نگاه داشته‌ایم. شما تا آنسوی ابدیت در قلب ما جاویدانید.

چهره جدید آلن دلون آتش به دل همه انداخت

وبسایت دنیای تصویر درباره او می‌نویسد: در سال‌های دور منتقد مشهور دیوید تامپسن آلن دلون را «ستاره اسرارآمیز سینمای فرانسه» خوانده بود. آلن دلون هیچ‌گاه هالیوودنشین نشد. سال‌ها پیش زمانی که دیوید سلزنیک در ایتالیا مشغول تهیه «وداع با اسلحه»(۱۹۵۷) بود آلن دلون را دید و به او پیشنهاد بستن قرارداد داد، مشروط به اینکه زبان انگلیسی بیاموزد. دلون نپذیرفت. شاید برای آمریکایی‌ها هضم شهرت او در سال‌های ۱۹۶۰ و ۱۹۹۷۰ سخت بود اما این فوق ستاره جذاب فرانسه در کشورهای ژاپن حتی چین کمونیست محبوبیتی مثال‌زدنی داشت.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستو صالحی: امیر تتلو را یک بار در تهران دیدم/ در ترکیه فحشم داد