فیلم کشف 90 خاور زباله از خانه میلیاردی / دکترا داشتن خواهران مرد زباله گرد !


فیلم کشف 90 خاور زباله از خانه میلیاردی / دکترا داشتن خواهران مرد زباله گرد  !

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، ویدیویی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که نشان می دهد 90 خاور زباله از منزل یک میلیاردر در بجنورد کشف شده است! در واقع تمام نقاط این ملک...

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، ویدیویی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که نشان می دهد 90 خاور زباله از منزل یک میلیاردر در بجنورد کشف شده است! در واقع تمام نقاط این ملک مخروبه، از جمله حیاط و اتاق ها مملو از زباله بود و این فرد نیز در میان همین زباله ها زندگی می‌کرد.

برای پیگیری این موضوع خبرنگار رکنا با هادی قربانی، رئیس سازمان پسماند بجنورد به گفت و گو نشست. او با اشاره به اینکه مرد حدودا 50 ساله، هر شب تعدادی از کیسه های زباله همسایه ها را که در مخزن زباله قرار داده بودند را با خودش به محل زندگی اش می برد، گفت: به نظر می رسد این فرد بیمار باشد؛ چراکه شغلی هم نداشت. کسی که او را می شناسد گفته است که چند خواهر تحصیل کرده تا مقطع دکتری دارد ولی پدر و مادرش از دنیا رفته اند و مشخص نیست چرا این مرد اینچنین زندگی می کند!

او در ادامه تاکید کرد: هنوز که هنوز است این ملک از زباله ها تخلیه نشده است. نمی دانید در این خانه چقدر سوسک و موش وجود دارد! مشخص است که بیش از یک سال می شود که این مرد در چنین شرایطی زندگی می کرده است.

قربانی افزود: ما طبق گزارش همسایه ها مبنی بر استنشاق بوی بسیار نامطبوع در این محل حاضر شدیم و این حجم از زباله را کشف کردیم. همان روز به علت اینکه این مرد از خانه خارج نمی شد و مقاومت می کرد، با کمک ماموران نیروی انتظامی، او را از این محل دور کردیم.

رئیس سازمان پسماند بجنورد در پاسخ به اینکه چرا خالی نشدن این خانه از این حجم از زباله در زمانی کوتاه تر امکان پذیر نیست؛ گفت: این خانه بسیار قدیمی است و لودر یا مینی لودر نمی تواند در خانه وارد شود. در حال حاضر، دادستان مجوز داده است که دیوار تخریب شود ولی لازمه اش این است که تا 10 روز به مالک اخطار دهیم و بعد از آن اقدام به تخریب کنیم. اگر آن دیوار خراب می شد، در عرض حدودا پنج ساعت می توانستیم فضا را از زباله ها خالی کنیم.

او در پایان در پاسخ به اینکه چند نفر نیرو مشغول به کار بودند گفت: فقط در روز اول برای 60 نفر غذا گرفتیم تا استراحت کنند.


فیلم کشف 90 خاور زباله از خانه میلیاردی / دکترا داشتن خواهران مرد زباله گرد  !

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ عاشقانه جدید آناهیتا همتی و همسر دکترش