نرخ جریمه خطوط هوایی روی دست جریمه‌های زمینی زد +جدول


نرخ جریمه خطوط هوایی روی دست جریمه‌های زمینی زد  +جدول

یکی از مهمترین مواردی که قبل از انجام پرواز باید به آن آگاهی داشته باشید، نرخ جریمه های پرواز است.

نرخ جریمه خطوط هوایی روی دست جریمه‌های زمینی زد  +جدول

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از تیتر کوتاه؛ نرخ جریمه بر اساس کلاس و زمانی که قصد تغییر در بلیط خود را دارید اعمال می شود و به شما کمک می کند تا ایرلاین مناسب تری را برای پرواز خود انتخاب کنید.

نرخ جریمه در میان خطوط هوایی فرق می کند و قانون مشخص و یکسانی ندارد به همین سبب همیشه آخرین تغییرات در جدول جریمه ها را در گوشی یا رایانه شخصی خود ذخیره داشته باشید. گاها این اتفاق رخ می دهد که برخی از اپراتورهای آژانس های گردشگری اشتباه حساب کردن نرخ جریمه هزینه بیشتری از مسافر دریافت می کنند. از آنجایی که مسافران آگاهی درستی از میزان نرخ جریمه ها ندارند ممکن است دچار ضررهای مالی شوند.

قبل از تهیه بلیط حتما کلاس نرخی که برای شما نشان داده می شود را چک بفرمایید و پس از چک کردن کلاس پرواز و نرخ جریمه اقدام به خرید آن بلیط کنید تا جلوی ضررهای احتمالی در آینده به طور کامل گرفته شود چرا که در برخی کلاس های نرخی و در برخی ایرلاین ها بلیط ها به طور کامل غیرقابل استرداد خواهند شد.

البته شایان ذکر است که تمامی نکات بیان شده و جریمه های اعلام تنها برای بلیط های سیستمی که توسط ایرلاین ها فروخته می شود قابل اجراست و نرخ بلیط های چارتری به همراه جریمه های تغییر در بلیط توسط آژانس چارترکننده تعیین می شود که در اکثر موارد غیرقابل استرداد هستند.

نرخ جریمه خطوط هوایی روی دست جریمه‌های زمینی زد  +جدول



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید