اعلام میزان مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در 1403


اعلام میزان مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در 1403

میزان مستمری مددجویان دو نهاد حمایتی کمیته امداد و بهزیستی برای اردیبهشت ماه اعلام شد.

اعلام میزان مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در 1403

به گزارش راهبرد معاصر؛ در دولت سیزدهم، قانون حمایت از حقوق معلولان پیگیری شد و همچنین برای اولین بار آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت برای جذب ۴۳۰۰ نفر در ۴۶ دستگاه دولتی از مقطع لیسانس تا دکتری برگزار می‌شود.

سعید زارع‌زاده با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان دو نهاد حمایتی کمیته امداد و بهزیستی کشور اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، افزایش مستمری مددجویان از فروردین ماه ۱۴۰۳ اعمال شده است.

وی افزود: بر همین اساس مستمری فروردین‌ماه مددجویان با افزایش ۳۰ درصدی، با مساعدت سازمان برنامه و بودجه به حساب مددجویان واریز شد.

معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد امام خمینی با اشاره به اینکه مستمری مددجویان دو نهاد حمایتی بهزیستی و کمیته امداد در سال ۱۴۰۳ نسبت به ابتدای سال ۱۴۰۰، ۱۸۶ درصد رشد پیدا کرده است، افزود: افزایش مستمری مددجویان بالاتر از نرخ تورم بوده است.

زارع‌زاده همچنین به میزان افزایش مستمری مددجویان در سال ۱۴۰۳ پرداخت و گفت: سرانه پرداختی برای خانواده‌های یک‌نفره در ماه یک میلیون تومان، دونفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه‌نفره دو میلیون تومان، چهارنفره دو میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و پنج‌نفره به بالا ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان برای سال ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.

مستمری مددجویان دو نهاد حمایتی کمیته امداد و بهزیستی کشور در اردیبهشت همچون فروردین افزایش ۳۰ درصدی را به دنبال خواهد داشت. / روزنو


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم آغوش های ممنوعه بازیگران در فیلم ها و سریال های ایرانی!