دادستان کل کشور: رویکرد استفاده از نیرو‌های جوان در سطح مدیریت در قوه قضاییه دنبال می‌شود


دادستان کل کشور: رویکرد استفاده از نیرو‌های جوان در سطح مدیریت در قوه قضاییه دنبال می‌شود

دادستان کشور گفت: توجه به نیروی انسانی و شناسایی قضات فاضل و انقلابی رویکرد اصلی قوه قضائیه است.

دادستان کل کشور: رویکرد استفاده از نیرو‌های جوان در سطح مدیریت در قوه قضاییه دنبال می‌شود

به گزارش راهبرد معاصر؛ حجت‌الاسلام محمد موحدی آزاد در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان یزد گفت: با شناسایی افراد مستعد و تشکیل بانک اطلاعاتی از افراد جوان، مستعد و دارای قابلیت، رویکرد استفاده از نیرو‌های جوان، فاضل و انقلابی در سطح مدیریت در قوه قضاییه دنبال می‌شود.

وی با اشاره به ابلاغ سند جدید تحول قوه قضائیه ادامه داد: هوشمندسازی و تسهیل ارائه خدمات، جلب رضایتمندی مردم و ایجاد زمینه‌هایی برای افزایش مشارکت مردم در امور مرتبط با دستگاه قضایی از طریق تقویت نهاد‌های سازشی از تاکیدات سند تحول قوه قضائیه است.

همچنین آیت‌الله "محمدرضا ناصری" نماینده، ولی فقیه در استان یزد گفت: شناسایی و تشکیل بانک نخبگان برای استفاده در پست‌های مدیریتی کشور اقدام مهم و ضرورت اجتناب ناپذیر است و شناسایی نخبگان و جوانان متعهد یک الگوی کامل مدیریتی بود که در ابتدای انقلاب توسط شهید بهشتی انجام می‌شد.

همچنین موحدی آزاد به صورت سرزده از مجتمع قضایی شهید صدوقی (ره) بازدید، در این برنامه با حضور در شعب با تعدای از قضات، کارکنان و مراجعان دیدار و گفتگو کرد و سپس به بررسی تعدادی از پرونده‌های تشکیل شده پرداخت.

وی همچنین در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و جدید دادگستری استان یزد افزود: آزادی از شعار‌های اصلی انقلاب ماست و بخش‌های مختلف دارد که قابل تفسیر و تعبیر است البته در اصل ۱۵۶ قانون اساسی از وظایف قوه قضائیه تامین آزادی‌های مشروع است.

دادستان کل کشور ادامه داد: اخیرا لایحه حقوق عامه تکمیل و به معاون حقوقی قوه قضاییه داده شده که باید پیگیری شود تا دادستان‌ها بدانند تکلیف قانونی چیست و حقوق عامه کاملا مشخص باشد؛ آزادی‌های مشروع از مطالبات رهبر معظم انقلاب است.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد. / ایرنا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم / خواستگاری واقعی مرد متاهل از مریم مومن ! / من زاپاس هیچ زنی نمیشم !