اعضای یک گروهک تروریستی در حلب به جان هم افتادند


اعضای یک گروهک تروریستی در حلب به جان هم افتادند

اقتصادنیوز: تروریست‌های الجیش الوطنی (همسو با ترکیه) در شمال استان حلب واقع در شمال سوریه بر سر کشته شدن یکی از فرماندهان خود به جان هم افتادند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، در پی کشته شدن «معتصم عباس» فرمانده لشکر المعتصم وابسته به گروهک الجیش الوطنی (همسو با ترکیه)، اعضای این گروهک به جان هم افتادند.

به نوشته المیادین، این درگیری‌ها در شهر «مارع» در شمال استان حلب جریان دارد و طرف‌های درگیر با سلاح‌های سبک و نیمه سنگین همدیگر را هدف قرار می‌دهند.

وبگاه نهاد موسوم به دیده‌بان حقوق بشر سوریه (همسو با معارضان) نیز نوشت که درگیری‌ها پس از آن آغاز شد که «معتصم عباس» سعی کرد دو فرمانده لشکر «المعتصم» را به اتهام فساد مالی بازداشت کند و همزمان اختلافات شدیدی نیز میان اعضای ارشد این گروهک بر سر تقسیم اموال و مناصب از مدت‌ها پیش وجود داشت.

پس از تلاش معتصم عباس برای دستگیری «الفاروق ابوبکر» و «محمد الضاهر» این درگیری‌ها آغاز شد و از سوی دیگر نیز گروهک «الجبهه الشامیه» نیز نیروهای خود را برای کمک به «معتصم عباس» راهی شهر «مارع» کرده است.

به گفته منابع سوری، «الفاروق ابوبکر» و «محمد ضاهر» و «مصطفی سیجری» سه تن از سرکردگان لشکر «المعتصم» تلاش کرده‌اند علیه معتصم عباس کودتا کنند که در این میان معتصم عباس نیز کشته شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر عروسکی الیزابت داعشی پایتخت / نیلوفر رجایی فر چه بود و چه شد ! + عکس ها