کنکوری های مناطق سیل زده کنکور می‌دهند؟


کنکوری های مناطق سیل زده کنکور می‌دهند؟

استاندار خراسان جنوبی گفت: با پیگیری تلفنی از طریق رئیس سازمان سنجش آموزش کشور قرار شد برای داوطلبان بازمانده از کنکور در سیل شهرستان زیرکوه تصمیم‌گیری جدید و مساعدت لازم انجام شود. جواد...

استاندار خراسان جنوبی گفت: با پیگیری تلفنی از طریق رئیس سازمان سنجش آموزش کشور قرار شد برای داوطلبان بازمانده از کنکور در سیل شهرستان زیرکوه تصمیم‌گیری جدید و مساعدت لازم انجام شود.

جواد قناعت روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: امروز آزمون سراسری در سطح کشور برگزار شد و چند مسیر اصلی و فرعی شهرستان زیرکوه به دلیل شدت بارندگی و سیلاب مسدود بود لذا برخی از داوطلبان به محل آزمون نرسیدند.

وی گفت: این موضوع نگرانی‌هایی برای داوطلبان و والدین آنان ایجاد کرد که طی تماس تلفنی با رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، وضعیت شهرستان زیرکوه تشریح شد تا برای داوطلبان چاره‌اندیشی شود.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: قرار شد برای دانش آموزانی که به دلیل وقوع سیل و مسدودی راه‌ها به حوزه‌های آزمون نرسیدند مساعدت لازم و تصمیم‌گیری جدید صورت بگیرد.

وی با اشاره به بارش‌های رگباری و سیل آسا در خراسان جنوبی افزود: همه دستگاه‌های متولی و تیم‌های امدادی در سطح استان در حالت آماده باش هستند تا کمترین آسیب ناشی از سیل به مردم برسد.


کنکوری های مناطق سیل زده کنکور می‌دهند؟


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!