پیش بینی قیمت بیت کوین توسط هوش مصنوعی / بیت کوین به 78 هزار دلار می‌رسد؟


پیش بینی قیمت بیت کوین توسط هوش مصنوعی / بیت کوین به 78 هزار دلار می‌رسد؟

تحلیلگران CryptoQuant با استفاده از یادگیری عمیق بر روی داده‌های درون زنجیره‌ای، به پیش بینی قیمت بیت کوین پرداختند.

به گزارش تجارت‌نیوز، تحلیلگران از پلتفرم تحلیل رمز ارز CryptoQuant با بهره‌گیری از الگوریتم‌های یادگیری عمیق، به پیش بینی قیمت بیت کوین (BTC) طی ۳۰ روز آینده پرداختند. این تحقیق که بر اساس داده‌های درون زنجیره‌ای ۱۲ سال گذشته انجام شده، دیدگاه قانع‌کننده‌ای در مورد مسیر بالقوه پیش‌روی این ارز دیجیتال ترسیم کرده است.

تحلیل به کمک یادگیری عمیق

تحلیلگران کریپتوکوآنت توضیح دادند که پیش‌بینی‌های انجام شده به کمک یادگیری عمیق به عنوان توصیه‌های سرمایه‌گذاری در نظر گرفته نمی‌شوند بلکه به اشتراک گذاشته شده‌اند تا دیدگاه تازه‌ای به سرمایه‌گذاران ارائه دهند. با بهره‌گیری از ۳۷۶ داده زنجیره‌ای مختلف که از سال ۲۰۱۲ جمع‌آوری شده‌اند، مدل هوش مصنوعی آموزش دیده است تا الگوها و روندهای حرکت قیمت بیت کوین را تشخیص دهد.

پیش بینی قیمت بیت کوین توسط هوش مصنوعی / بیت کوین به 78 هزار دلار می‌رسد؟

پیش بینی قیمت بیت کوین

طبق یافته‌های پژوهشگران، مدل یادگیری عمیق با موفقیت قیمت بیت کوین را برای یک ماه آینده با استفاده از داده‌های زنجیره‌ای سال گذشته پیش‌بینی کرده است. تحلیل آن‌ها نشان می‌دهد که قیمت بیت کوین قرار است دوباره مرز 70 هزار دلار را طی حدود ۲۵ روز دیگر پشت سر بگذارد. علاوه بر این، در روز سی‌ام، قیمت BTC پیش بینی می‌شود که به آستانه 78 هزار دلار نزدیک شود.

در زمان نگارش این گزارش، قیمت بیت کوین در حدود 64 هزار و 600 دلار معامله می‌شود و طی هفت روز گذشته شاهد افزایش محدود 2 درصدی بوده است. اگر پیش‌بینی‌های تحلیلگران محقق شود، قیمت بیت کوین از بالاترین سقف قیمت قبلی خود که تقریباً 73 هزار دلار بود فراتر رفته و پتانسیل روند صعودی در بازار رمز ارز را افزایش می‌دهد.

پیش بینی قیمت بیت کوین توسط مارک یوسکو

در سمت دیگر بازار، مارک یوسکو، مدیرعامل مورگان کریک کپیتال، پیش بینی‌های جاه‌طلبانه‌ای در مورد مسیر آینده قیمت بیت کوین ارائه داده است. یوسکو انتظار دارد که سرمایه‌گذاری قابل توجهی از نسل بومرها، افرادی که بین سال‌های ۱۹۴۶ تا ۱۹۶۴ متولد شده‌اند، به بازار رمز ارز سرازیر شود. او پیش بینی می‌کند که بومرها طی ۱۲ ماه آینده ۳۰۰ میلیارد دلار را از طریق مشاوران سرمایه‌گذاری خود به بیت کوین اختصاص دهند. این ورود سرمایه از این گروهی که در گذشته نیز در مورد فناوری‌های Emergingتردید داشته‌اند، می‌تواند تأثیرات عمیقی بر دینامیک‌های بازار بیت کوین و رمز ارزها داشته باشد.

تأثیر احتمالی بر روند بازار ارز دیجیتال

اگر پیش بینی یوسکو دقیق باشد، این مسئله نشان‌دهنده تغییر بزرگی در چشم‌انداز سرمایه‌گذاری خواهد بود. زیرل بیت کوین اکنون به عنوان یک دسته دارایی اصلی شناخته می‌شود و توسط سرمایه‌گذاران سنتی تقریبا مورد پذیرش قرار گرفته است. چنین سناریویی می‌تواند تأثیرات دوردستی بر بازار رمز ارز داشته باشد و موقعیت بیت کوین را به عنوان یک دارایی پرپتانسیل در مدیریت ریسک و وسیله سرمایه‌گذاری تثبیت کند.

برای خواندن گزارش سود عجیب یک معامله‌گر در بازار ارزهای دیجیتال این صفحه را بخوانید.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همانطور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ی کافی است. این گزارش توسط تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم، ارائه نمی‌دهد.

به اشتراک گذاری

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ جشن الفبا کلاس اول عمو مسعود