تغییر نام باشگاه استقلال!


تغییر نام باشگاه استقلال!

هیأت مدیره هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، در نخستین اقدامات خود پس از خریداری سهام باشگاه استقلال، تصمیم دارد نام این باشگاه را تغییر دهد.

به گزارش بورس‌نیوز، پس از واگذاری ۸۵ درصد از سهام اسقلال در هفته گذشته به قیمت هر سهم ۳ هزار و ۴۶ ریال و ارزش کل ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به چهار شرکت از هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی پارس و پتروشیمی بندر امام، هلدینگ خلیج فارس درصدد تغییر نام این باشگاه برآمده است.

بعد از ظهر روز گذشته، مدیران هلدینگ خلیج فارس نشستی را با حضور اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال برگزار نمودند و تعیین شد که به نام باشگاه استقلال، پسوند «خلیج فارس» اضافه شود.


بر اساس شنیده‌ها این باشگاه پرطرفدار از فصل آینده با نام "استقلال خلیج فارس" در مسابقات فوتبال داخلی و بین‌المللی حضور خواهد یافت.

مطابق بند ۱۶ ماده ب آگهی واگذاری باشگاه استقلال، آزادسازی سهام توسط سازمان خصوصی‌سازی علاوه بر تسویه حساب کامل مطالبات (مندرج در صورت‌های مالی مبنای ارزش‌گذاری سهام) با دستگاه‌های یاد شده، منوط به جایگزینی کامل تضامین و تعهدات صادره از سوی شرکت مادرتخصصی ذیربط نزد اشخاص ثالث توسط خریدار (به نسبت سهام خریداری شده) می‌باشد.

همچنین در بند ۱۷ این ماده ذکر شده است: آزادسازی سهام شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط سازمان خصوصی‌سازی علاوه بر رعایت شرایط مقرر در بند ۱۶، منوط به حذف پسوند "ایران"، حداکثر ظرف مدت ۳ ماه از تاریخ انعقاد قرارداد واگذاری، از نام این شرکت و تغییر اساسنامه در این رابطه می‌باشد.

اشتراک گذاری :


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

هوشیاری در انتخاب پورتفو یکی از دلایل موفقیت بیمه پاسارگاد