دستور عجیب آمریکا به پاکستان در جریان سفر رئیسی


دستور عجیب آمریکا به پاکستان در جریان سفر رئیسی

معاون مرکزی شورای علمای شیعیان پاکستان گفت: در جریان سفر رئیس جمهور ایران، هیچ پیشرفت قطعی در تکمیل خط لوله گاز ایران که مدت هاست معلق بوده است، به طور رسمی در هیچ اعلامیه‌ای اعلام نشده است.

فرارو- معاون مرکزی شورای علمای شیعیان پاکستان، پروژه خط لوله گاز پاکستان-ایران را منافع ملی دانست.

به گزارش فرارو، علامه سید سبطین حیدر سبزواری، سفر رئیس جمهور ایران را موفقیت آمیز عنوان کرد، اما ابراز تأسف کرد که به دستور ایالات متحده اجازه استقبال عمومی مرسوم داده نشد.

وی با بیان اینکه حاکمان پاکستان به جای راضی کردن آمریکا باید به فکر مردم باشند، افزود: در حال حاضر کشور از کمبود گاز، بنزین و برق رنج می‌برد و مردم از تورم رنج می‌برند.

علامه سبطین سبزواری اظهار کرد: در حالی که ایران که از این سه ذخایر غنی است و می‌خواهد به کشور برادر اسلامی خود پاکستان کمک کند، اما آمریکا مانع آن می‌شود.

معاون مرکزی شورای علمای شیعیان پاکستان گفت: در جریان سفر رئیس جمهور ایران، هیچ پیشرفت قطعی در تکمیل خط لوله گاز ایران که مدت هاست معلق بوده است، به طور رسمی در هیچ اعلامیه‌ای اعلام نشده است. در حالی که توافقات جزئی که در این سفر انجام شده است که می‌توانست بدون رئیس جمهور انجام شود و به نظر می‌رسد توافقات بین شرکت‌ها باشد نه بین دو کشور.

وی تاکید کرد: حاکمان باید باهوش باشند و به جای چاپلوسی از آمریکا، رنج مردم را احساس کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین