نگاهی به روش های بزرگ کردن آلت


نگاهی به روش های بزرگ کردن آلت

روش های بزرگ‌کردن آلت تناسلی یا افزایش سایز آلت، شامل هر تکنیکی است که هدف آن افزایش اندازه آلت تناسلی مردان است. برخی از روش‌ها به دنبال افزایش طول کلی و برخی دیگر به دنبال افزایش قطر آن هستند. تکنیک‌ها شامل جراحی، مکمل‌ها، پمادها، قرص ها و...

روش های بزرگ‌کردن آلت تناسلی یا افزایش سایز آلت، شامل هر تکنیکی است که هدف آن افزایش اندازه آلت تناسلی مردان است. برخی از روش‌ها به دنبال افزایش طول کلی و برخی دیگر به دنبال افزایش قطر آن هستند. تکنیک‌ها شامل جراحی، مکمل‌ها، پمادها، قرص ها و روش‌های فیزیکی مانند وکیوم، جلکینگ و کشش می‌شوند.

چه افرادی به دنبال استفاده از روش های افزایش سایز آلت هستند؟

بر أساس داده های سایت clevelandclinic افرادی که به دنبال بزرگ کردن آلت خود هستند می توانند شامل دسته های زیر شوند:

  1. در نگاه اول افزایش اندازه آلت تناسلی ممکن است به دلایل پزشکی برای افرادی که دارای میکروپنیس یا آلت تناسلی دفن شده هستند، مورد نیاز باشد. میکروپنیس، که به آلت تناسلی بسیار کوچک اشاره دارد، یک وضعیت مادرزادی است. آلت تناسلی دفن شده به آلتی اشاره دارد که زیر پوست شکم، ران‌ها یا بیضه‌ها پنهان شده است. این وضعیت نیز می‌تواند مادرزادی باشد یا زمانی که فرد پیرتر می‌شود، اتفاق بیفتد.
  2. در اکثر موارد دیگر، افرادی که به دنبال جراحی افزایش اندازه آلت تناسلی هستند، از ظاهر آلت خود راضی نیستند. حتی اگر بتوانند رابطه جنسی برقرار کنند ولی همچنان نگران این هستند که آلت تناسلی‌شان به اندازه کافی بلند یا قطور نیست.
  3. دسته بعدی کسانی هستند که دائما افکار منفی نسبت به اندازه آلت خود دارند و این مساله بر روند زنگی آن ها تاثیر گذاشته است. حتی با اینکه پزشک ممکن است تایید کند که آلت تناسلی با اندازه نرمالی دارند. این افراد ممکن است دچار اختلال دیسمورفوفوبیا آلت تناسلی (PDD) یا اضطراب آلت کوچک (SPA) باشند. PDD (اختلال دیسمورفوفوبیا آلت تناسلی) یک نوع از اختلال دیسمورفیک بدن است. افراد مبتلا به PDD باور دارند که آلت تناسلی‌شان کوچکتر از آنچه واقعاً هست است، و باور دارند که آلت تناسلی دیگران بزرگتر از آنچه واقعاً هست است. PDD می‌تواند منجر به افسردگی شود و حتی ممکن است باعث مشکلاتی در نعوظ شود.

سایز نرمال آلت تناسلی چیست؟

نگاهی به روش های بزرگ کردن آلت

در یک مطالعه بزرگ که در سال ۲۰۱۴ بر روی ۱۵,۵۲۱ مرد انجام شد، محققان طول آلت تناسلی افراد را در حالت نعوظ اندازه‌گیری کردند و میانگین این طول ۱۳.۲۱ سانتی‌متر بود. این مطالعه نشان داد که اندازه آلت تناسلی در حالت نعوظ می‌تواند معیار دقیق‌تری برای تعیین اندازه نرمال باشد. به طور کلی، اگر طول آلت تناسلی شما در حالت نعوظ ۱۳ سانتی‌متر یا بیشتر است، در دسته اندازه‌های نرمال قرار می‌گیرید.

با این حال، اگر طول آلت تناسلی در حالت نعوظ کمتر از ۸ سانتی‌متر باشد، به عنوان آلت تناسلی کوچک شناخته می‌شود. مهم است که بدانیم اندازه آلت تناسلی در حالت غیرنعوظ نمی‌تواند دقیقاً نشان‌دهنده اندازه آن در حین نعوظ کامل باشد، زیرا عوامل مختلفی مانند دمای بدن و سطح استرس می‌توانند بر این حالت تأثیر بگذارند.

روش های محبوب بزرگ کردن آلت تناسلی در مردان چه هستند؟

همانطور که می دانید این روزها تبلیغات حول محور روش های افزایش اندازه آلت بیش از هر روز دیگری است. در زیر نگاهی واقع بینانه به روش های رایج این موضوع می پردازیم. البته برای اطلاعات کامل تر در ارتباط با افزایش سایز و روش های بزرگ کردن آلت می توانید به صفحه “بزرگ کننده آلت تناسلی” سایت بادبادک شاپ سر بزنید.

نگاهی به روش های بزرگ کردن آلت

استفاده از کرم ها و ژل های بزرگ کننده

اندازه نعوظ شما توسط مقدار خونی که در حین برانگیختگی جنسی در آلت تناسلی شما نگه داشته می‌شود، تعیین می‌گردد. با ماساژ دادن این کرم ها و ژل بر روی آلت تناسلی خود، به سرعت و به طور مؤثر جریان طبیعی خون به آلت را افزایش می‌دهید. این سطح بالای خون، مویرگ‌های موجود در آلت تناسلی شما را گسترش می‌دهد و منجر به بزرگ شدن موقتی آلت تناسلی می شود.

تمرینات جلکینگ

تمرینات جلکینگ یا ماساژها، روشی طبیعی برای افزایش اندازه آلت تناسلی است. معمولاً هیچ موانع یا خطراتی با این تمرینات همراه نیست. هدف از آن افزایش گردش خون به اندام‌های تناسلی است که می‌تواند باعث افزایش طول و ضخامت ساقه شود.

گرچه این تمرینات ایمن تلقی می‌شوند، اثربخشی آنها به صورت علمی ثابت نشده است و به همین دلیل توسط پزشکان توصیه نمی‌شوند. علاوه بر این، اگر ماساژها به صورت نادرست، خشن یا بیش از حد انجام شوند، ممکن است باعث درد، تحریک پوست، آسیب و آسیب بافتی شوند.

تجهیزات بزرگ‌کننده کششی

تجهیزات بزرگ‌کننده کششی معمولاً در پایه آلت قرار می‌گیرند و شامل اعمال فشار برای بزرگ شدن است. تصور می‌شود که استفاده مداوم از این نوع تجهیزات می‌تواند به بزرگ شدن آلت تناسلی هنگام نعوظ کمک کند.

پمپ‌های مکش یا دستگاه وکیوم

پمپ‌های مکش معمولاً توسط اورولوژیست‌ها برای درمان اختلال نعوظ تجویز می‌شوند، زیرا می‌توانند مقدار خون در آلت تناسلی را در طول نعوظ افزایش دهند. بنابراین، استفاده از پمپ فقط باید طبق دستور پزشک باشد.

از آنجایی که بسیاری از افراد نمی توانند نعوظ کاملی داشته باشند استفاده از این وکیوم ها باعث می شود آلت تناسلی بزرگ تر از همیشه به نظر برسد و افراد نعوظ کامل را با این دستگاه ها تجربه کنند.

حلقه آلت

استفاده از حلقه‌های آلت تناسلی برای افزایش حجم خون در آلت و در هنگام نعوظ باعث می شود که افزایش موقتی اندازه آلت را شاهد باشیم. با این حال، هیچ مطالعه‌ای وجود ندارد که این اثر را به طور دائم تایید کند. حلقه‌ها می توانند خطرناک باشند زیرا حلقه‌هایی که بیش از حد تنگ هستند یا برای مدت طولانی روی آلت تناسلی باقی می‌مانند، می‌توانند جریان خون در ناحیه را قطع کنند و منجر به عوارض خطرناکی شوند.

جراحی

با توجه به مقاله ای از سایت clevelandclinic، جراحی که برای افزایش اندازه آلت تناسلی انجام می‌شود، آخرین گزینه‌ای است که توسط اورولوژیست در نظر گرفته می‌شود. خطرات متعددی با جراحی همراه است، مانند خطر عفونت، ایجاد جای زخم، تغییر شکل و حتی اختلال نعوظ در آینده.

تغییراتی که پس از جراحی مشاهده می‌شوند معمولاً مربوط به مکش بافت چربی اضافی در ناحیه است که باعث بزرگ‌تر نشان دادن آلت می‌شود. جراحی بزرگ‌کننده برای مردانی که تنها خواهان اندازه بزرگ‌تر هستند، توصیه نمی‌شود، اما ممکن است برای مردانی که میکروپنیس دارند و نتایجی از روش‌های محافظه‌کارانه‌تر کسب نکرده‌اند، در نظر گرفته شود.

استفاده از قرص های بزرگ کننده آلت

بر أساس مقاله ای در رابطه با روش های بزرگ کننده در سایت businessinsider، قرص ها می توانند برای افرادی مناسب باشند که نعوظ کامل خود را در حین رابطه جنسی به دست نمی آورند. آن‌ها اندازه آلت تناسلی شما را افزایش نمی‌دهند، اما ممکن است به جریان خون به آلت تناسلی کمک کنند تا اندازه کامل و واقعی تر آلت خود را تجربه کنید. این قرص ها می‌توانند منجر به نعوظی بزرگ‌تر و سفت‌تر شود. این امر به دلیل وجود ماده شیمیایی در این داروها است، که به گفته یی (Yih)، عروق خونی را شل می‌کند و جریان خون را افزایش می‌دهد. سه نمونه از این داروها عبارتند از:

  • ویاگرا
  • سیالیس
  • لویترا

اما جدای از این قرص ها معمولا در تبلیغات متعدد قرص های زیادی را می بینید که حرف از معجزه در اندازه آلت می کنند. با وجود ادعاهای سازندگان قرص‌های افزایش اندازه آلت تناسلی مبنی بر اینکه این محصولات سایز آلت تناسلی را افزایش می‌دهند، شواهد بالینی معتبری وجود ندارد که نشان دهد این قرص‌ها عملکرد جنسی فرد را بهبود بخشیده یا طول و قطر آلت تناسلی را افزایش دهند.

امتیاز به مطلب post


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس نوشته و متن روز جهانی دوقلوها | 25 عکس نوشته و پیامک تبریک روز جهانی دوقلوها