عضو شورای شهر تهران: نزاع ما را از درون پوک می کند


عضو شورای شهر تهران: نزاع ما را از درون پوک می کند

به گزارش رکنا، محمد آخوندی در دویست و سی و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران ضمن گرامیداشت روز کارگر و روز معلم گفت: فردا هزارمین روز فعالیت شورای شهر تهران در دوره ششم است و از ابتدای دوره...

به گزارش رکنا، محمد آخوندی در دویست و سی و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران ضمن گرامیداشت روز کارگر و روز معلم گفت: فردا هزارمین روز فعالیت شورای شهر تهران در دوره ششم است و از ابتدای دوره کارکنان شورا تلاش کردند به شرایط مطلوب برسیم. بنده برای کوتاهی ها عذرخواهی می کنم و امیدواریم در ۴۶۰ روز باقی مانده بتوانیم به وظایف خود عمل کنیم و نظارت دقیق داشته باشیم؛ از عملکرد مدیران حمایت کنیم و انتقاد سازنده هم داشته باشیم.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم در خصوص اهمیت یکدلی افزود: در این موضوع محور اتحاد و وحدت، قانون و رهبری جامعه است امیدواریم به آن توجه شود. بررسی سوابق در تاریخ انقلاب اسلامی نشان می دهد نزاع و درگیری مشکل ایجاد می کند. البته اختلاف نظر طبیعی است، اما نزاع از درون ما را پوک و از بیرون ما را بی آبرو می کند.

آخوندی با اشاره به امداد الهی با کسانی است که صبر می کنند تاکید کرد: امیدواریم در برابر کسانی که به دنبال سوء استفاده از شرایط و ایجاد نزاع و درگیری هستند، مراقبت کنیم.


عضو شورای شهر تهران: نزاع ما را از درون پوک می کند

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان