معنی قلب سیاه | آیا می‌دانستید ایموجی قلب سیاه همیشه به معنای غم نیست؟


معنی قلب سیاه | آیا می‌دانستید ایموجی قلب سیاه همیشه به معنای غم نیست؟

آیا میدانید معنی قلب سیاه در پیام رسان‌ها چیست؟ ایموجی قلب سیاه فرستادن چه مفهومی دارد؟ در این مطلب به شما راز معنی و مفهوم این قلب تیره را خواهیم گفت، با ما همراه باشید. 

هرچند که هیچ قانون یا تعریف رسمی برای ایموجی‌های قلب وجود ندارد، به خصوص به این دلیل که همه معنی آنها را نمی‌دانند. اما هر رنگ ایموجی قلب معنی خاص خود را دارد. آیا تا به حال فکر کرده اید که 🖤 (ایموجی قلب سیاه) به چه معناست؟ از عشق تا همدردی، ایموجی قلب سیاه می‌تواند آنچه را که در قلب شماست را نشان دهد.

معنای این ایموجی تاریک به موضوع چت و حال شما بستگی دارد و در هر حال، رنگی از ایموجی قلب است و معنای نهفته‌ای از عشق را درون خود پنهان کرده‌است.

معنی قلب سیاه | آیا می‌دانستید ایموجی قلب سیاه همیشه به معنای غم نیست؟ایموجی قلب سیاه

معنی ایموجی قلب سیاه

۱. عشق و محبت

قلب سیاه معمولا نماد عشق یا محبت است و به رنگ بستگی ندارد. این ایموجی با رنگ تیره‌اش به این معنی است که شخص شما را دوست دارد یا موضوعی که درباره آن در حال صحبت کردن هستید را دوست دارد. ممکن است شخصی این ایموجی را به تنهایی یا در انتهای یک جمله بفرستد تا نشان دهد که به شما اهمیت می دهد.
“ممنون که امروز به من کمک کردی”
“نمی‌دانم بدون تو چه می‌شد🖤”

۲. شوخی تاریک

گاهی اوقات رنگ قلب سیاه به معنی شوخی تاریک (دارک) است. ممکن است شخص از قلب سیاه استفاده کند تا جنبه دردناک شوخی را کمرنگ کند و به شما نشان دهد که فقط شوخی می‌کند. برای چنین مدل شوخی‌هایی، بهتر است قلب سیاه را با سایر ایموجی‌های مرتبط ترکیب کنید.
“ازدواج مثل یک طناب گره‌خورده است🖤”

۳. سوگواری و از دست دادن

قلب سیاه همچین به معنی سوگواری و عزا است. اگر کسی عزیزی را از دست داده باشد، ممکن است از ایموجی قلب سیاه 🖤 برای بیان اینکه در سوگواری است، استفاده کند. دنبال کنندگان و دوستان نیز ممکن است با یک سری قلب سیاه زیر پست‌های او نظر بدهند تا حمایت کنند و تسلیت بگویند؛ مانند:
“در آرامش باشی مادربزرگ🖤🪦🥀”
“تسلیت می‌گویم🖤”

۴. احساسات دشوار

از سوی دیگر، ممکن است 🖤 می‌تواند نشان‌دهنده احساسات تاریکی باشد که توضیح آن بسیار دشوار است و فرد احساس می‌کند کسی او را درک نمی‌کند. اگر شخصی معتقد است که قلب تیره‌ای دارد، ممکن است هنگام ارسال پیام از قلب سیاه استفاده کند تا نمادی بر نگرش تاریک خود باشد.
“احساس می‌کنم هیچ کس به من گوش نمی‌دهد 🖤”
“من اینجوری که هستم خودم را دوست دارم😈🖤”

۵. حمایت از جنبش زندگی سیاه‌پوستان مهم است

در سال‌های اخیر و پس از کشته شدن جورج فلوید، این ایموجی به معنای پشتیبانی از جنبش Black Lives Matter هم به کار رفت و به عنوان نمادی برای این جنبش استفاده می‌شود. اگر این ایموجی را به صورت آنلاین همراه با #BLM یا ✊🏿✊🏾✊🏽✊🏼✊🏻 مشاهده کردید، نشان دهنده همبستگی برای این جنبش است.

معنی قلب سیاه | آیا می‌دانستید ایموجی قلب سیاه همیشه به معنای غم نیست؟قلب سیاه

نحوه استفاده از ایموجی قلب سیاه

۱- نشان دادن عشق

چه برای شریک زندگی، بهترین دوست یا یکی از اقوامتان، یک 🖤 بفرستید تا بگویید «دوستت دارم». می‌توانید این پیام را به تنهایی یا در پایان یک پیام شیرین ارسال کنید.
“تو با من خیلی خوب رفتار می‌کنی و من تو را دوست دارم🖤”
“امروز دلم برات تنگ شده🖤”

۲- گفتن یک شوخی تاریک

از یک 🖤 استفاده کنید تا طنز تاریک خود را کمی روشن کنید. این ایموجی به دوستان شما اطلاع می‌دهد که شما به سادگی دارید صرفا شوخی می‌کنید.
“یه عشقم نداریم
.
.
اوه اوه حواسم نبود میاد می‌بینه شر می‌شه🖤”

۳- ابراز غم

شاید شما عزادار هستید یا روز بدی را پشت سر گذاشته‌اید. می‌توانید از 🖤 استفاده کنید تا به دوستان خود بگویید که ناراحت هستید.
“از حمایت شما متشکرم. امروز روز خوبی نبود🖤”

۴- حمایت از جنبش جان سیاه پوستان مهم است

با افزودن یک 🖤 به بیوی رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام نشان دهید که از این جنبش حمایت می کنید.
“🖤✊🏿✊🏾✊🏽✊🏼✊🏻🖤”
“#BLM🖤”

کدام ایموجی‌ها بیشتر از بقیه همراه ایموجی قلب سیاه استفاده می‌شوند؟

معنی قلب سیاه | آیا می‌دانستید ایموجی قلب سیاه همیشه به معنای غم نیست؟

طبق این نمودار، ایموجی قلب قرمز و با اختلاف کمی قلب زرد، بیشترین ایموجی‌های استفاده شده به همراه قلب سیاه بین کاربران شبکه‌های اجتماعی هستند.

استفاده از ایموجی قلب سیاه در کنار سایر رنگ‌های ایموجی قلب

جفت کردن ایموجی قلب سیاه با قلب‌های دیگر می‌تواند معنای منحصر به فردی داشته باشد. در اینجا برخی از ایموجی‌ها و تعاریف رایج قلب وجود دارد که می‌توانید با یک ایموجی قلب سیاه ترکیب کنید:

🤍: عشق خالص
❤️: عشق واقعی
💛: خوشبختی
💚: حسادت
💜: شفقت
💙: اعتماد
🧡: دوستی

بیشتر بخوانید: معنی ایموجی ها و استیکرهای کاربردی در واتساپ و پیام رسان‌ها

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما و کاربران محترم سایت ستاره به اشتراک بگذارید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سفارت اسرائیل در سوئد بسته شد