چرخه ارائه خدمت در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هاشمی زاده تکمیل می شود


چرخه ارائه خدمت در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هاشمی زاده تکمیل می شود

سرپرست کلینیک هاشمی زاده لارستان گفت: چرخه ارائه خدمت در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هاشمی زاده تکمیل می شود

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر فرزانه باقری، سرپرست کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هاشمی زاده، از راه اندازی واحد تزریقات در آن مرکز درمانی خبر داد و اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و تصمیمات اتخاذ شده از سوی معاونت درمان دانشکده، واحد تزریقات در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و همزمان با ارائه خدمات متخصصین در کلینیک، راه اندازی شده است.

وی با اشاره به فعالیت غالب بخش های کلینیکی و پاراکلینیکی همچنین داروخانه در درمانگاه افزود: ارائه خدمات تزریقات با هدف تکمیل چرخه خدمت در مرکز، جزء مواردی بوده که در جلسات متعدد مطرح و از سوی مردم مطالبه شده است.

دکتر باقری با اشاره به عدم نیاز به حضور بیماران در محیط بیمارستانی برای دریافت خدمات سرپایی خاطر نشان کرد: از ابتدای هفته تا کنون با تجهیز واحد تزریقات، خدمات سطح یک از جمله تمامی تزریقات، بخیه، سرم درمانی، نوار قلب و غیره با حضور پرستاران مجرب بخش اتفاقات، در طبقه همکف کلینیک ارائه می گردد.

گفتنی است علی رغم شروع به کار واحد تزریقات مرکز تخصصی و فوق تخصصی هاشمی زاده لارستان، این مرکز روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه، رسماً افتتاح خواهد شد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان