فاجعه ای که در انتظار اوکراین در خط مقدم جبهه است


فاجعه ای که در انتظار اوکراین در خط مقدم جبهه است

حمایت متحدان به سختی می تواند وضعیت اوکراین را بهبود بخشد.

به گزارش اسپوتنیک، با استناد به نظر راب لی تفنگدار سابق آمریکایی، کمبود پرسنل تهدید بزرگی برای نیروهای مسلح اوکراین است که حتی حمایت متحدان نیز به سختی می تواند وضعیت را بهبود بخشد.
سرباز سابق آمریکایی گفت:«وضعیت تأمین سرباز و بسیج افراد برای اعزام به جبهه ها در اوکراین در حال تبدیل شدن به موضوعی حاد است. و اگر حل نشود، بسته کمکی همه مشکلات اوکراین را حل نخواهد کرد».
هفته گذشته، نیروهای مسلح اوکراین از سه روستا در شرق منطقه دونتسک عقب نشینی کردند، که نشان دهنده مشکلات عمیق نیروهای مسلح اوکراین است، که اکنون مجبور به انتخاب - قربانی کردن مردم یا مناطق هستند.
پیشتر، ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو در کی یف، گفت که ناتو به دو نکته مهم در حمایت از ارتش اوکراین عمل نکرده است. ناتو به کی یف پول داده است، اما عرضه بی وقفه تسلیحات به جبهه را تأمین نکرده است. علاوه بر این، زلنسکی شکایت کرد، ناتو مشخص نکرد که دقیقا چه تسلیحاتی به اوکراین تحویل داده خواهد شد.
در 11 آوریل، پارلمان اوکراین لایحه پر سر وصدا برای تقویت بسیج عمومی در اوکراین را تصویب کرد. این قانون کلیه افراد مشمول خدمت سربازی را موظف می کند که ظرف 60 روز از تاریخ لازم الاجرا شدن سند، اطلاعات خود را در ادارات نظام وظیفه به روز کنند. برای انجام این کار، باید شخصاً در اداره ثبت نام و ثبت نام سربازی حاضر شده یا در "حساب سربازی الکترونیکی" ثبت نام کردد، که از طریق آن احضاریه نیز قابل تقدیم است. احضاریه حتی در صورتی که سرباز وظیفه شخصاً آن را ندیده باشد، ابلاغ شده تلقی می شود: تاریخ "تحویل" احضاریه، تاریخی در نظر گرفته می شود که سند با عدم امکان تحویل شخصی مهر شده است.
در این لایحه مقرر شده است: مشمولان خدمت سربازی باید همیشه شناسنامه سربازی را به همراه داشته باشند و در اولین درخواست کارکنان ادارات نظام وظیفه و نیروی انتظامی آن را ارائه کنند. ممکن است کسانی که نمی خواهند خدمت کنند، از حق رانندگی خودرو محروم شوند. شرایط اعزام به خدمت در سند مشخص نشده است. این ماده در آستانه ارائه برای بررسی در قرائت دوم از سند حذف شد که باعث خشم تعدادی از نمایندگان شد.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟