رونمایی از دستاوردهای جدید زنجیره ارزش راهبردی خرما


رونمایی از دستاوردهای جدید زنجیره ارزش راهبردی خرما

با حضور وزیر کشور و استاندار خوزستان در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در نمایشگاه بین المللی اکسپو تهران از دستاوردهای جدید زنجیره ارزش راهبردی خرما، تولید شرکت عضو پارک علم و فناوری خوزستان رونمایی شد.به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم...

با حضور وزیر کشور و استاندار خوزستان در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در نمایشگاه بین المللی اکسپو تهران از دستاوردهای جدید زنجیره ارزش راهبردی خرما، تولید شرکت عضو پارک علم و فناوری خوزستان رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خوزستان، شرکت دشت آفتاب سوسن از شرکت های عضو پارک علم و فناوری خوزستان با استفاده از جدیدترین دانش فنی نوین صنایع فرآوری خرما و ایجاد ارزش افزوده در زنجیره ارزش خرما، گام های مطلوبی در جلوگیری از خام فروشی و صادرات خرما به کشورهای منطقه قفقاز و آسیای میانه برداشته است.

استاندار خوزستان ضمن حضور در غرفه استان خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ و بازدید از دستاوردهای جدید زنجیره ارزش راهبردی خرمای استان خوزستان، از آقای محسن بویری مدیرعامل این شرکت به دلیل اقدامات انجام شده در زمینه ارزش آفرینی در صنعت خرمای استان با اهدای لوحی تقدیر کرد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان