ترامپ درباره اعتراضات حامیان فلسطین در نیویورک اظهار نظر کرد + فیلم


ترامپ درباره اعتراضات حامیان فلسطین در نیویورک اظهار نظر کرد + فیلم

دونالد ترامپ، رهبر سابق آمریکا، در اظهار نظر درباره اعتراضات در نیویورک، به شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گفت که جو بایدن، رئیس جمهور کنونی نمی تواند وضعیت در رابطه با با اعتراضات طرفداران فلسطین در این کشور را حل کند.

به گزارش اسپوتنیک، پیش از این، پلیس نیویورک دو بلوک از دانشگاه کلمبیا را که در آنجا دانشجویان معترض به عملیات اسرائیل در نوار غزه سنگر گرفته بودند، محاصره کرده بود. به گزارش رسانه ها، پلیس وارد محوطه دانشگاه شده و حدود 100 نفر را بازداشت کرد.
ترامپ در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد اینکه درباره آنچه در نیویورک اتفاق می افتد چه فکر می کند، گفت:" ما باید یهود ستیزی را که اکنون در سراسر کشور ما گسترش می‌یابد متوقف کنیم. بایدن باید کاری انجام دهد. بایدن باید صدای کشور ما باشد... اما هیچ‌کس به این صدا گوش نمی‌دهد. فکر نمی‌کنم او قادر به انجام کاری باشد".
به گفته رئیس جمهور سابق ایالات متحده، "باور کردن آنچه در حال رخ دادن است، غیرممکن است". این سیاستمدار تاکید کرد: سه، چهار، پنج سال پیش حتی تصور اینکه این اتفاق بیفتد، غیرممکن بود.
پردیس های دانشگاه های معتبر آمریکا در روزهای اخیر به کانون خشم نسبت به عملیات اسرائیل در نوار غزه با تلفات زیاد در بین غیرنظامیان و کمک های آمریکا به متحد اصلی خود در خاورمیانه تبدیل شده است. اعتراضات در بحبوحه تصویب بسته کمکی جدید آمریکا به اسرائیل تشدید شد.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فال شمع روزانه پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403