گوشی اچ‌تی‌سی U24 پرو با تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 در راه است


گوشی اچ‌تی‌سی U24 پرو با تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 در راه استتوسط امیرکیوان گوهری / اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۳ / 2 دقیقه برای مطالعه امروزه تعداد کمی از مردم به نام اچ‌تی‌سی فکر می‌کنند. این برند...

گوشی اچ‌تی‌سی U24 پرو با تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 در راه است
گوشی اچ‌تی‌سی U24 پرو با تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 در راه است
توسط / / 2 دقیقه برای مطالعه

امروزه تعداد کمی از مردم به نام اچ‌تی‌سی فکر می‌کنند. این برند تایوانی در مقطعی از زمان یکی از تولیدکنندگان کلیدی گوشی‌های هوشمند اندرویدی به‌شمار می‌رفت و امروزه نیز در شرایطی دشوار کماکان به حیات خود ادامه می‌دهد.

کمپانی اچ‌تی‌سی در ماه مه سال گذشته، گوشی U23 پرو را روانه بازار کرد و اکنون به‌نظر می‌رسد که برند تایوانی در تدارک رونمایی از مدل جانشین این گوشی است. این دستگاه به احتمال فراوان با نام اچ‌تی‌سی U24 پرو عرضه خواهد شد (اعداد مورد استفاده در اسامی گوشی‌ها معمولا نشان‌دهنده سال عرضه آنها به بازار هستند و این موضوع اخیرا در پرچمداران سری گلکسی S سامسونگ نیز به چشم می‌خورد).

اچ‌تی‌سی U24 پرو هم‌اکنون در فهرست Google Play Console ظاهر شده است؛ پدیده‌ای که معمولا به‌معنای عرضه رسمی دستگاه طی چند هفته آینده است. همچنین این گوشی هوشمند اخیرا در پایگاه داده بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد و پیش‌تر نیز موفق به دریافت گواهینامه Bluetooth SIG شده است.

این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 کوالکام بوده و یکی از مدل‌های آن با رم 12 گیگابایتی عرضه خواهد شد (عرضه مدل‌های دیگری از این گوشی با پیکره‌بندی حافظه متفاوت نیز امری محتمل است). نمایشگر این گوشی از رزولوشن 2436×1080 پیکسل و چگالی پیکسلی 480ppi برخوردار خواهد بود. البته این محصول در بدو عرضه به بازار، سیستم‌عامل اندروید 14 را اجرا خواهد کرد.

گوشی اچ‌تی‌سی U24 پرو با تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 در راه است

فهرست Google Play Console مطابق روال معمول نشان‌دهنده تصویری از گوشی موبایل است؛ اگرچه این تصاویر بعضا نمایی واقعی از دستگاه را نشان نمی‌دهند. این تصویر نشان‌دهنده وجود یک نمایشگر خمیده با حفره کروی‌شکل در قسمت مرکزی آن جهت استقرار دوربین سلفی است.

دکمه پاور و کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا روی لبه سمت راست بدنه گوشی قرار دارند. گواهینامه جدید بلوتوث نشان می‌دهد که این دستگاه از استاندارد ورژن 5.3 پشتیبانی می‌کند. این موارد کلیه جزئیات منتشر شده پیرامون اچ‌تی‌سی U24 پرو تا به این لحظه به‌شمار می‌روند. اما چنان‌چه قرار باشد این گوشی همانند مدل نسل قبلی خود در ماه مه معرفی شود؛ در این‌صورت بی‌تردید به‌زودی شاهد افشای اخبار و شایعات بیش‌تری درباره آن خواهیم بود.

گوشی اچ‌تی‌سی U24 پرو با تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 در راه است


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...