نشت‌یابی بیش از 40 هزار کیلومتر شبکه و انشعاب گاز در استان اصفهان


نشت‌یابی بیش از 40 هزار کیلومتر شبکه و انشعاب گاز در استان اصفهان

به گزارش رکنا از اصفهان؛ ابوالقاسم عسکری، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان اظهار کرد: به‌منظور حفظ و صیانت از دارایی‌های ملی و افزایش ایمنی و در راستای گازرسانی ایمن و مستمر، هر ساله تمامی...

به گزارش رکنا از اصفهان؛ ابوالقاسم عسکری، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان اظهار کرد: به‌منظور حفظ و صیانت از دارایی‌های ملی و افزایش ایمنی و در راستای گازرسانی ایمن و مستمر، هر ساله تمامی شبکه‌ها، تأسیسات و ایستگاه‌های گازرسانی نشت‌یابی می‌شود.

عسکری افزود: در سال 1402 بیش از 40 هزار کیلومتر شبکه و انشعاب و بیش از 5 هزار و 900 ایستگاه شامل ایستگاه‌های تقلیل فشار CGS و CGS/TBS، TBS ، MS ، MRS نشت‌یابی شده است.

وی، با اشاره به اینکه برنامه‌های مدونی برای شناسایی و رفع نشتی‌ها در شرکت گاز استان تدوین شده که تحقق این اهداف می‌تواند زمینه‌ساز ارائه خدمات بدون حادثه و جلوگیری از هدررفت منابع انرژی باشد، تصریح کرد: نشت‌یابی و رفع فوری نشتی احتمالی از اولویت‌های اصلی شرکت گاز استان اصفهان است و در این زمینه هر ساله به طور مستمر و منظم، همکاران تلاشگر نشت‌یاب و بهره‌برداری در سطح شهر و استان نسبت به نشت‌یابی و رفع نشتی‌ها از شبکه‌ها و تأسیسات اقدام می‌کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ، ضمن تشریح عوامل مختلف نشتی شبکه‌های گازرسانی که شامل فرونشست زمین به دلایل مختلف از جمله خشکسالی، حفاری‌های غیرمجاز و بدون هماهنگی، تنش‌های ناشی از عبور وسایل نقلیه سنگین است، بیان کرد: در این زمینه از مردم و مسئولین سازمان‌ها و ادارات تقاضامندیم در صورت مشاهده هر گونه شرایط ناایمن، مراتب را به مرکز امداد شبانه‌روزی گاز استان به شماره 194 اطلاع دهند. همچنین از هرگونه حفاری، دست‌کاری علمک، رگولاتور و کنتور در سراسر استان خودداری کنند.

اصفهان/ بهمن راعی


نشت‌یابی بیش از 40 هزار کیلومتر شبکه و انشعاب گاز در استان اصفهان

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟