استان کرمان قطب اصلی فوتبال کشور شده است


استان کرمان قطب اصلی فوتبال کشور شده است

رییس فدراسیون فوتبال در مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان قطب اصلی فوتبال کشور شده است گفت: استان کرمان به اندازه کل ورزش کشور، رقابت فوتبال برگزار می‌ نماید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال صبح امروز به محض ورود به کرمان؛ با حضور در گلزار شهدای کرمان ضمن قرائت فاتحه به مقام والای سردار دلها ادای احترام کرد.

وی در ادامه با حضور در کنار مزار شهدای حادثه تروریستی ۱۳ دی ماه سال گذشته در کرمان به این شهدای مظلوم ادای احترام کرد.

در ادامه؛ مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان کرمان پیش از ظهر امروز با حضور مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال، طهمورث حیدری عضو هیات رئیسه و رییس کمیته امور استان ها، پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان، جهانشاهی رئیس هیات فوتبال و اعضا مجمع برگزار شد.

در این مجمع پس از صحبت های رئیس هیات فوتبال استان، مدیر کل ورزش و جوانان، رئیس کمیته امور استان ها و رئیس فدراسیون فوتبال، گزارش های مالی و عملکردی هیات کرمان توسط کارشناسان مربوط ارائه شد.

استان کرمان قطب اصلی فوتبال کشور شده است

مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال ظهر امروز در مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان قطب اصلی فوتبال کشور شده است گفت: استان کرمان به اندازه کل ورزش کشور، رقابت فوتبال برگزار می‌ نماید.

تاج با بیان اینکه بخش عمده‌ ای از گسترش این روزهای فوتبال کشور به رونق فوتبال در کرمان باز می‌گردد، اعلام کرد: برنامه‌ ریزی‌ های مدونی در همه استان‌ ها در بخش فوتبال بانوان، فوتسال و فوتبال در دستور کار است.

وی با توجه با قابلیت‌ های استان کرمان پیشنهاد داد: تیم‌ های باشگاهی استان(گل گهر و مس) به منظور حمایت از ورزش حداقل یک زمین فوتبال ساحلی در استان کرمان ایجاد کنند و یک تیم فوتبال ساحلی داشته باشند.

رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به برنامه‌ ریزی مدون در همه استان ها در بخش فوتبال بانوان، فوتسال و فوتبال بیان کرد: فوتبال ساحلی مزیت کشور است و اگر در جایی بتوانیم قهرمان دنیا شویم آن فوتبال ساحلی خواهد بود.

تاج اظهار داشت: فوتبال بانوان ویژگی‌ های منحصر به فردی در استان کرمان دارد؛ قهرمانی‌ های تیم فوتبال بانوان خاتون بم تحسین برانگیز است؛ این قهرمانی اتفاق بسیار خوبی است؛ بسیاری از بازیکنان تیم ملی بانوان از استان کرمان هستند، که این توفیقی برای این استان محسوب می‌ شود.

وی تصریح کرد: نخستین بار حضور بانوان به منظور تماشای فوتسال در سالن امام علی(ع) شهر سیرجان فراهم شد و هر جا که تجهیزات و سخت افزار لازم مهیا باشد زمینه حضور بانوان در ورزشگاه‌ ها نیز فراهم خواهد بود.

رییس فدراسیون فوتبال همچنین از لزوم ایجاد تیم باشگاهی بانوان توسط تیم های لیگ برتری در آینده نزدیک خبر داد و با اشاره به رشد فوتبال بانوان در کرمان، تاکید کرد: نقش کرمانی ها در کمیته‌ های فدراسیون فوتبال پررنگ خواهد شد.

تاج خاطرنشان ساخت: رییس صدا و سیما اعلام کرده است؛ که موضوع حق پخش زنده را دنبال می‌ کند؛ ضمنا تشکر می‌ کنم از وی که نسبت به این حق شناخته شده اهتمام دارد و امیدوارم به سرعت این کار انجام شود.

استان کرمان قطب اصلی فوتبال کشور شده است



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان