رونالدو بخاطر لیونل مسی النصر را ترک خواهد کرد!


رونالدو بخاطر لیونل مسی النصر را ترک خواهد کرد!

کریستیانو رونالدو برای رقابت دوباره با لیونل مسی النصر را ترک خواهد کرد؟

وقت صبح- آیا کریستیانو رونالدو پس از قراردادش با النصر بازنشستگی را انتخاب می‌کند یا برای باشگاه دیگری بازی خواهد کرد؟

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، کریستیانو رونالدو یکی از پردرآمدترین ورزشکاران جهان است. او در حال حاضر با باشگاه النصر عربستان سعودی قرارداد بسته است.

او پس از جدایی از منچستریونایتد در سال 2022 این قرارداد را امضا کرد و طبق گزارشات، این قرارداد در سال 2025 به پایان می‌رسد.

تصمیم بازیکن پرتغالی برای بازی در عربستان شوکه کننده اما غیرمنتظره نبود. پس از رسیدن به اوج خود، انتقال به النصر برای او منطقی بود.

اکنون از آنجایی که قرارداد او در سال 2025 به پایان می‌رسد، هواداران فوتبال در سراسر جهان در این فکر هستند که فوتبالیست مورد علاقه آن‌ها در مرحله بعد چه تیمی را انتخاب می‌کند.

آیا او بازنشستگی را انتخاب می‌کند یا برای باشگاه دیگری بازی خواهد کرد.

در میان همه این‌ها لوئیس متئوس، مالک باشگاه آمریکایی راکفورد رپتورز به کریستیانو رونالدو پیشنهاد داده است که برای باشگاه فوتبال لس آنجلس (LAFC) در ایالات متحده بازی کند.

او در مصاحبه‌ای گفت: «دوست دارم کریستیانو رونالدو به آمریکا بیاید، همیشه گفته‌ام که رونالدو در آخر به آمریکا می‌آید. امیدوارم که این کار را انجام دهد.»

وی در ادامه افزود: «اگر رونالدو به بوستون بیاید یا به لس آنجلس برود باورنکردنی خواهد بود.»

اگر رونالدو تصمیم بگیرد در تیم‌های فوتبال آمریکا بازی کند، این فرصت را خواهد داشت تا رقابت خود با لیونل مسی ستاره اینتر میامی را دوباره شروع کند.

منبع: www.thenews.com.pk


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مغر متفکر داعش دستگیر شد + جزئیات