اتخاذ تدابیر امنیتی برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران‌


اتخاذ تدابیر امنیتی برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران‌

رییس ستاد امنیت انتخابات استان تهران از اتخاذ تمهیدات امنیتی برای برگزاری دور دوم انتخابات در شهر و استان تهران خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، از اعلام روز پنجشنبه استانداری تهران، محسن نایبی در دومین جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تهران اظهار کرد: خداوند را شاکر هستیم که برغم توطئه دشمنان نظام مقدس اسلامی، انتخابات ۱۱ اسفند در سلامت و امنیت کامل برگزار و باعث فخر و مباهات کشور و سرخوردگی بدخواهان این ملت شد.

وی ادامه داد: تأمین امنیت روانی و سلامت مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله اول انتخابات دارای اهمیت است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با اشاره به اتخاذ تدابیر امنیتی برای برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران‌ افزود: دشمن از هر حربه‌ای برای بر هم زدن امنیت روانی در جامعه استفاده می‌کند و ما تمام ظرفیت و توان خود را به کار خواهیم گرفت تا نقشه آنان را خنثی کنیم.

نایبی همچنین با اشاره به پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران در عملیات وعده صادق گفت: اثرات و برکات این اقدام با گذشت بیشتر زمان نمایان‌تر خواهد شد.

دومین جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تهران با حضور شجاعان رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی وزارت کشور، جلایی، مدیرکل فناوری شورای نگهبان، علوی، قائم مقام شورای نگهبان هیات نظارت استان و سیدکمال سادات مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری برگزار شد.

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به صورت تمام الکترونیک و در حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا مانند دور اول برگزار خواهد شد.

منبع : ایرنا
به اشتراک گذاری

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!