3 دلیل گرفتگی عروق + فیلم


3 دلیل گرفتگی عروق + فیلم

به گزارش رکنا، اگر از پله ها دارید بالا می روید یا بعد از فعالیت بدنی شدید و حتی ورزش ناگهان می بینید دچار گرفتگی در قفسه سینه تان شده اید و دردی در ناحیه قفسه سینه تان می پیچد و می رود...

به گزارش رکنا، اگر از پله ها دارید بالا می روید یا بعد از فعالیت بدنی شدید و حتی ورزش ناگهان می بینید دچار گرفتگی در قفسه سینه تان شده اید و دردی در ناحیه قفسه سینه تان می پیچد و می رود در ناحیه کتف. احتمالا شما دارید درگیر مشکل سکته می شوید. اگر از دخانیات استفاده می کنید یا درگیر بیماری دیابت هستید شای هیچ کدام از این علائم را نداشته باشید چون این بیماری ها سرپوش می گذارند روی قصه اما دلیل گرفتگی عروق چیست؟

1) رسوب پلاکت ها در سطح خون؛ کسانی که در آزمایش خون شان پلاکت خون بالا رفته باید به این موضوع توجه کنند.

2) کمبود ویتامین K1 و K2 که خیلی واضح است.ویتامین K1 داخل سبزیجات است ولی ویتامین K2 به واسطه یکسری از باکتری ها که در روده ما وجود دارد تولید می شود. حالا در نظر بگیرید با این حجم از مصرف آنتی بیوتیک و مرغ که اینهمه آنتی بیوتیک واردش شده است ویتامین K2 به این راحتی در بدن ما تولید نمی شود.

3) و اما سومین دلیل گرفتگی عروق روغن های مصرفی سوپرمارکتی یا همان روغن های صنعتی که دارای چربی ترانس است و در گ ها رسوب می کند است.

کسانی که درگیر مشکل گرفتگی عروق هستند خدای نکرده عمل قلب باز می کنند و حتی استند در قلب شان می گذارند. باید بدانید که این افراد هرگز آن آدم قبل از عمل نمی شوند و نمی توانند فعالیت های قبلی خود را داشته باشند.


3 دلیل گرفتگی عروق + فیلم

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟