خلاص شدن دائمی از شر تبلیغات ویندوز 11 با راهکار دختر برنامه نویس


خلاص شدن دائمی از شر تبلیغات ویندوز 11 با راهکار دختر برنامه نویس

اگر شما هم جزو کاربران ویندوز ۱۱ هستید و از تبلیغات غیرقابل حذف مایکروسافت کلافه شده‌اید، بهتر است این برنامه سبک و ساده را امتحان کنید. برنامه OFGB قادر است به سادگی تمامی تبلیغات در ویندوز ۱۱ را تنها با چند کلیک ساده غیرفعال کند. برنامه...

اگر شما هم جزو کاربران ویندوز ۱۱ هستید و از تبلیغات غیرقابل حذف مایکروسافت کلافه شده‌اید، بهتر است این برنامه سبک و ساده را امتحان کنید. برنامه OFGB قادر است به سادگی تمامی تبلیغات در ویندوز ۱۱ را تنها با چند کلیک ساده غیرفعال کند.

برنامه حذف تبلیغات در ویندوز ۱۱ توسط یک توسعه‌دهنده لینوکس به نام Maddy Wilcox نوشته شده است. ابزار طراحی شده توسط این خانم 21 ساله به سادگی امکان غیرفعال کردن نمایش تبلیغات در ویندوز ۱۱ را می‌دهد و می‌توانید از داشتن یک تجربه بدون تبلیغات مزاحم لذت ببرید.

روش بستن تبلیغات در ویندوز 11

این ابزار از طریق ویرایش کلیدهای رجیستری کار می‌کند و هنگامی که هر تیک را به دلخواه غیرفعال می‌کنید، تغییرات لازم بدون ایجاد هیچ‌گونه مشکلی در رجیستری ویندوز اعمال می‌شود.

خلاص شدن دائمی از شر تبلیغات ویندوز 11 با راهکار دختر برنامه نویس

ابزار بستن تبلیغات در ویندوز ۱۱ زیر ۱۸۰ کیلوبایت حجم دارد و بی‌نیاز از نصب است. کافی است برنامه را از صفحه گیت‌هاب آن دانلود و اجرا کنید. حالا باید تمامی تیک‌های آن را بزنید. در نهایت باید یکبار کامپیوتر خود را Restart کنید تا تغییرات اعمال شود.

در همین رابطه بخوانید:

- اگر از تبلیغات داخل سیستم عامل متنفرید ویندوز 11 را آپدیت نکنید!

برنامه OFGB برای اجرا به .NET ۸.۰ Desktop Runtime نیاز دارد اما اگر آن را نصب نکرده‌اید، می‌توانید نسخه حجیم‌تر برنامه را دانلود کنید که بی‌نیاز از Runtime است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چند توصیه درباره امنیت رمز عبور