واکنش آمریکایی ها به گنجانده شدن زلنسکی در فهرست افراد تحت تعقیب در روسیه


واکنش آمریکایی ها به گنجانده شدن زلنسکی در فهرست افراد تحت تعقیب در روسیه

زلنسکی یک بچه مدرسه معمولی که دست به بازی ظالمانه ای زده است و برادر بزرگش پشت سر او ایستاده و تماشا می کند.

به گزارش اسپوتنیک، خوانندگان روزنامه آمریکایی نیویورک پست از تصمیم وزارت کشور روسیه مبنی بر قرار دادن ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین در فهرست افراد تحت تعقیب حمایت کردند و حتی آن را «تسلیم به خاطر کسب افتخار» نامیدند.
بیل کارسون اعتراف کرد: در اولین فرصت به خاطر کسب افتخار در روسیه زلنسکی را تسلیم می کردم.
سام سام تاکید کرد: کی یف درگیری ها در سال 2014 را آغاز کرد. اکنون جنایتکاران جنگی کی یف که نسل کشی را در دونباس به راه انداختند در دادگاه صحرایی محاکمه خواهند شد. روسیه دادگاه خود را علیه آنهان تشکیل خواهد داد.
کاربر NyPo Shadow Bans نوشت: یک کمدین که به رئیس مافیا تبدیل شد. ولادیمیر زلنسکی یک آدم ترسو است البته وقتی برادر بزرگ، ایالات متحده پشت سر او باشد و هر سنت و گلوله را به او بدهد، او هم لفاظی های خشنی می کند.
بیلی جانسون نتیجه گرفت: زلنسکی یک بچه مدرسه معمولی که دست به بازی ظالمانه ای زده است و برادر بزرگش پشت سر او ایستاده و تماشا می کند.
گفتنی است، وزارت کشور روسیه ولادیمیر زلنسکی، رهبر اوکراین را در فهرست افراد تحت تعقیب قرار داده است. در پایگاه افراد تحت تعقیب و پیگرد وزارت کشور فدراسیون روسیه آمده است: "ولادیمیر الکساندرویچ زلنسکی، متولد 25 ژانویه 1978. تحت یکی از مواد قانون کیفری تحت تعقیب است." جرمی که وی بر اساس آن تحت تعقیب قرار گرفته است، فاش نشده است.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!