خودرو کی ام سی J7 برقی در سامانه یکپارچه عرضه شد + جدول اردیبهشت 1403


خودرو کی ام سی J7 برقی در سامانه یکپارچه عرضه شد + جدول اردیبهشت 1403

پس از اولین عرضه خودروهای برقی در سامانه یکپارچه در روز گذشته، حالا خودروی جدید کی ام سی J7 برقی که در اصل همان جک J7 برقی، از محصولات کرمان موتور که یک خودروی برقی کاملاً الکتریکی است، وارد سامانه یکپارچه خودرو کشور شده و این...

پس از اولین عرضه خودروهای برقی در سامانه یکپارچه در روز گذشته، حالا خودروی جدید کی ام سی J7 برقی که در اصل همان جک J7 برقی، از محصولات کرمان موتور که یک خودروی برقی کاملاً الکتریکی است، وارد سامانه یکپارچه خودرو کشور شده و این خودرو برای متقاضیان پول بلوکه شده در اسفند 1402 قابل انتخاب خواهد بود. قیمت فروش قطعی این خودرو درمبادی ورودی 10,986,500,000 ریال اعلام شده است.

جدول قیمت کی ام سی J7

ردیف نام شرکت نشان تجاری مدل قیمت فروش قطعی درمبادی ورودی به ریال
1 کرمان موتور KMC EJ7 (خودرو برقی) 10.986.500.000
خودرو کی ام سی J7 برقی در سامانه یکپارچه عرضه شد + جدول اردیبهشت 1403 کی ام سی J7

مشخصات فنی و امکانات کی ام سی J7

جک J7 برقی دارای مشخصات فنی مناسبی است که آن را به یک گزینه مطلوب برای خریداران خودروهای برقی تبدیل می‌کند. این خودرو از یک موتور الکتریکی با توان 142 کیلووات برخوردار است که می‌تواند آن را تا سرعت حداکثر 142 کیلومتر در ساعت برساند و شتاب 0 تا 100 کیلومتر در 7.6 ثانیه را فراهم می‌کند.

باتری این خودرو با ظرفیت 50.1 کیلووات ساعت، امکان پیمایش حداکثر 402 کیلومتر را با یک بار شارژ کامل فراهم می‌آورد. شارژ سریع باتری به روش DC در مدت زمان 48 دقیقه و شارژ عادی آن از طریق AC در 8.5 ساعت امکان‌پذیر است. گشتاور قدرتمند 340 نیوتن‌متری این خودرو نیز قابل توجه است.

از نظر ابعاد بدنه، کی ام سی J7 برقی در کلاس سدان‌های بزرگ قرار می‌گیرد و دارای طول 4770 میلی‌متر، عرض 1820 میلی‌متر و ارتفاع 1510 میلی‌متر است. شاسی این خودرو از نوع غیرمستقل است و سیستم تعلیق جلو آن مک‌فرسون و سیستم تعلیق عقب آن از نوع چندلینکی است. فرمان برقی نیز از دیگر ویژگی‌های این خودرو محسوب می‌شود.

خودرو کی ام سی J7 برقی در سامانه یکپارچه عرضه شد + جدول اردیبهشت 1403 توضیحات عکس

در زمینه تجهیزات رفاهی و ایمنی، کی ام سی J7 برقی مجهز به سیستم کروز کنترل، ایربگ راننده و سرنشین جلو، ترمزهای ABS و EBD، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی ESP، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، استارت دکمه‌ای، صفحه نمایش مرکزی 10.4 اینچی، دوربین عقب، مه‌شکن عقب، سنسور پارک عقب، سنسور باران، سیستم صوتی چهار بلندگو، صندلی راننده شش جهته دستی، تهویه مطبوع اتوماتیک، بلوتوث و درگاه USB است. سایر ویژگی‌های این خودرو شامل سیستم ترمز هیدرولیکی (HBA)، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، ترمز پارک برقی و سیستم اتوهلد (Auto Hold) می‌باشد.


گالری تصاویر



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جنسیس دست به تولید خودروهای هیبریدی نخواهد زد!