چمران: جلوگیری از حضور یک عضو شورا در شهرداری منطقه 17 سوء تفاهم بود / شهردار در مرخصی بود؛ معاونش هم کسالت داشت


چمران: جلوگیری از حضور یک عضو شورا در شهرداری منطقه 17 سوء تفاهم بود / شهردار در مرخصی بود؛ معاونش هم کسالت داشت

ایرنا: رییس شورای اسلامی شهر تهران با رد اخبار منتشر شده مبنی بر جلوگیری از حضور عضو شورا در شهرداری منطقه ۱۷، این موضوع را یک سوء تفاهم عنوان کرد. مهدی چمران روز سه شنبه در دویست و سی و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران درواکنش به اخبار و...

چمران: جلوگیری از حضور یک عضو شورا در شهرداری منطقه 17 سوء تفاهم بود / شهردار در مرخصی بود؛ معاونش هم کسالت داشت

ایرنا: رییس شورای اسلامی شهر تهران با رد اخبار منتشر شده مبنی بر جلوگیری از حضور عضو شورا در شهرداری منطقه ۱۷، این موضوع را یک سوء تفاهم عنوان کرد.

مهدی چمران روز سه شنبه در دویست و سی و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران درواکنش به اخبار و تصاویر منتشر شده از استقبال نکردن شهرداری منطقه ۱۷ از یکی از اعضای شورا اظهار کرد: شهردار این منطقه در مرخصی بوده و معاون ایشان هم به دلیل کسالتی که داشتند، در ساختمان شهرداری حضور نداشتند.

وی با تاکید بر اینکه از حضور عضو شورا به ساختمان یکی از شهرداری‌ها ممانعت نشده بلکه شهردار منطقه حضور نداشته است، گفت: وقتی عضوی به منطقه ای می‌رود باید از پیش اطلاع‌رسانی صورت بگیرد.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه اعضای شورا برای بازدید از شهرداری‌ها نیازمند مجوز نیستند، ادامه داد: درموارد این چنینی باید هماهنگی بیشتری داشت تا ابزار سوء استفاده دشمنان نشویم.

چمران با بیان اینکه در جلسه امروز شورا تغییرات طرحی درخصوص خاورشهر بررسی خواهد شد، اظهار کرد: فرمانداری تهران به این طرح ورود کرده درحالی که ما طرح را برای شورای عالی معماری و شهرسازی آماده کرده بودیم و امروز پاسخ مناسب را به فرمانداری ارائه خواهیم کرد.

چمران در ادامه با اشاره به تعیین بهای خدمات آتش نشانی در سال جاری، خاطرنشان کرد: گزارش های حسابرسی چهار مجموعه شهرداری نیز در جلسه امروز بررسی خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درخصوص موضوع پرداخت ودیعه مسکن میلیاردی به مدیران شهرداری، تصریح کرد: گفتند کمک هزینه مسکن بوده اما بنده نمی‌دانم وام بوده یا خیر. این پرداخت جزء اعتبارات در اختیار شهردار بوده و سالانه گزارش چنین مواردی به شورا ارسال می‌شود.

رییس شورای شهر تهران درخصوص موضوع انتقال آرادکوه نیز گفت: پیشنهاد شده پسماند آرادکوه در فضای جدیدی دفن شود. اصل مسئله این است که در فضای فعلی دفن نشود. هنوز فضای جدید اعلام نشده اما به طور کلی باید کاری کنیم تا با زباله‌سوزهای پنج تا شش هزار تنی، پسماندی که قرار است دفن شود به جسمی خشک تبدیل شود و اگر این کار انجام شود نیاز به جابجایی نیست.

لینک کوتاه کپی لینک

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!