امام جمعه بلوک دار فانی را وداع گفت


امام جمعه بلوک دار فانی را وداع گفت

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: حجت‌ الاسلام و المسلمین اصغر دهقان دولتی امام جمعه بلوک بر اثر سانحه تصادف دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ جواد افشارمنش با اعلام چگونگی فوت امام جمعه بلوک، گفت: برخورد خودرو پژو از عقب با آمبولانس یک فوتی و سه مصدوم بر جای گذاشت.

وی افزود: متاسفانه سرنشین خودرو پژو امام جمعه بلوک حاج آقا دهقان بود؛ که علیرغم تلاش پرسنل اورژانس برای احیاء، در بیمارستان امام فوت کرد.

به علت این حادثه تاسف بار؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان؛ پیام تسلیت مشترکی در این خصوص صادر کردند.

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

حجت‌ الاسلام اصغر دهقان دولتی، امام جمعه معزز شهر "بلوک" ، پس از عمری مجاهدت در راه خدا و اسلام، تبلیغ و ترویج فرهنگ غنی اهل بیت علیه السلام و پاسداری از ارزش های انقلاب به لقا الله پیوست.


این روحانی خدوم، مردمی و شریف از شخصیت های برجسته و موثر در جنوب استان کرمان بود، که خدمتگزاری صادقانه ایشان در مسیر ترویج و تبیین مبانی و احکام شریعت اسلام و پیگیری امور مردم بویژه طبقات محروم و آسیب‌ دیده هرگز فراموش نخواهد شد.

اینجانبان این فقدان جبران ناپذیر را به مردم شریف استان کرمان خاصه مردم قدرشناس بخش اسماعیلی و شهر بلوک، خانواده معظم ایشان ، ائمّۀ محترم جمعه و جماعات در سراسر استان و دوستداران آن مرحوم تسلیت عرض نموده و برای آن فقید سعید، از درگاه خداوند متعال، رضوان و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت داریم.


حسن علیدادی سلیمانی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان

محمد مهدی فداکار
استاندار کرمان



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

این دو فرآورده غذایی، تقلبی است