خطرناک ترین هسته تروریستی داعش در سامراء منهدم شد


خطرناک ترین هسته تروریستی داعش در سامراء منهدم شد

اقتصادنیوز: یک مقام امنیتی در استان صلاح‌الدین عراق از شناسایی و انهدام «خطرناک‌ترین هسته تروریستی» داعش در سامراء خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، این مقام امنیتی که نخواسته نامش فاش شود تأکید کرد که در عملیاتی که هفته گذشته و بر اساس اطلاعات دقیق امنیتی پس از نفوذ به این هسته تروریستی توسط نیرو‌های دستگاه اطلاعات پلیس فدرال عراق اجرا شد، نیرو‌های امنیتی به محل اختفای این تروریست‌ها در روستای صعیویه از توابع سامراء حمله کردند.

به گفته این مقام، این عملیات به هلاکت «محمد انتخاب محمد حسین الاسودی»، تروریست بلندپایه داعش و دستگیری شماری از دیگر تروریست‌ها و انهدام ۳ مخفیگاه آنها و همچنین کشف کمربند‌های انفجاری و نارنجک و سلاح سبک و متوسط و شوکر و مواد شیمیایی مورد استفاده در بمب‌گذاری کشف و ضبط شد.

خبر مرتبط
روایت بارزانی از کمک‌های سردار شهید قاسم سلیمانی به کردها در برابر داعش

اقتصادنیوز: معاون سیاسی دفتر رییس جمهور در حساب کاربری خود در ایکس نوشت: همانطورکه مسعود بارزانی هم گفته اولین فردی که به کردها در برابر داعش کمک کرد، ژنرال قاسم سلیمانی بود.

بر اساس این گزارش، این هسته تروریستی از سال ۲۰۰۷ تاکنون فعال بوده و در شهادت و ترور شماری از نیرو‌های پلیس و الحشد الشعبی و ربودن شهروندان منطقه و باج‌گیری از کاسبان محلی دست داشته است.

خبر مرتبط
اعدام ۱۱ تروریست داعشی در جنوب عراق

اقتصادنیوز: برخی منابع خبری امروز (دوشنبه) از اعدام ۱۱ تروریست وابسته به گروه تروریستی داعش در جنوب عراق خبر دادند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سفر معاون اول رئیسی به مشهد