سخنگوی صنعت برق: با گزارش دادن ماینرهای غیرمجاز جایزه بگیرید!


سخنگوی صنعت برق: با گزارش دادن ماینرهای غیرمجاز جایزه بگیرید!

مدیرعامل شرکت توانیر اخیراً به اظهار نظر در رابطه با ماینرهای غیرمجاز پرداخته و مدعی شده که برای این افراد جرایم سنگین تا بیش از 100 برابر نرخ انرژی مصرفی در نظر گرفته شده است. وی همچنین از هموطنان خواست مراکز استخراج رمزارز غیرقانونی را گزارش...

مدیرعامل شرکت توانیر اخیراً به اظهار نظر در رابطه با ماینرهای غیرمجاز پرداخته و مدعی شده که برای این افراد جرایم سنگین تا بیش از 100 برابر نرخ انرژی مصرفی در نظر گرفته شده است. وی همچنین از هموطنان خواست مراکز استخراج رمزارز غیرقانونی را گزارش داده و در مقابل آن پاداش دریافت کنند.

مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر در تازه‌ترین مصاحبه مطبوعاتی خود اظهار داشت برای کسانی که به صورت کاملاً قانونی در حال ماین و استخراج رمزارز هستند، پیش‌بینی‌های صورت گرفته تا بتوانند از ٢ بامداد تا ٩ صبح (ساعت حداقل بار شبکه برق) بتوانند فعالیت داشته باشند.

سخنگوی صنعت برق: با گزارش دادن ماینرهای غیرمجاز جایزه بگیرید!

به گزارش وب‌سایت خبری انتخاب، این سخنگوی صنعت برق در ادامه صحبت‌های خود به ماینرهای کریپتو غیرمجاز نیز هشدار داد و مدعی شد که در صورت استفاده غیرمجاز از برق شهری برای استخراج رمزارز، برای آن‌ها جرایم سنگینی تا بیش از 100 برابر نرخ انرژی در نظر گرفته شده است.

امحای دستگاه‌های ماینینگ غیرقانونی و جایزه برای گزارش دادن آن‌ها!

مدیرعامل شرکت توانیر همچنین تأکید کرد:

ماینر‌هایی که از این طریق کشف شود، ضبط و تحویل مقامات قضایی شده و بر اساس قوانین جدید امحا خواهد شد.

در همین رابطه بخوانید:

- ارزان ترین کشورها برای استخراج بیت کوین به صورت انفرادی کدامند؟
- ماینینگ یک پزشک با برق بیمارستان دولتی

وی در عین حال از شهروندان خواست تا از طریق اپلیکیشن کاربردی «برق من» موارد استفاده غیرمجاز استخراج رمزارز را گزارش دهند. به گفته وی، علاوه بر محرمانه ماندن اطلاعات گزارش دهنده، او مشمول پرداخت پاداش نیز خواهد شد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

هوش مصنوعی یاد گرفته که چگونه انسان را فریب دهد