حماس بهانه است هدف نابودی همه فلسطینی ها می باشد


حماس بهانه است هدف نابودی همه فلسطینی ها می باشد

علیرغم موافقت حماس با طرح مصر و آمریکا برای آتش بس اسرائیل عملیات خود در رفح را شروع کرد و وارد این منطقه شد.

طبق اعلام اسرائیل بخش فلسطینی گذرگاه رفح در اختیار نیروهای اسرائیلی قرار گرفت تا آخرین نقطه ارتباطی غزه با جهان هم قطع شود.
به گفته سخنگوی ارتش اسرائیل: سربازان تیپ 401 ارتش رژیم صهیونیستی بخش فلسطینی گذرگاه رفح را تصرف کردند. سخنگوی شورای گذرگاه نوار غزه همچنین گفت که این گذرگاه به دلیل حضور تانک های ارتش اسرائیل بسته شده است.
اسرائیل بدون توجه به همه دلواپسی های جهانی و بین المللی تصمیم گرفته که کار خود را ادامه دهد و در واقع همان طرحی که نتانیاهو از دو دهه پیش در باره آن صحبت می کرد را اجرایی کند.
در فیلمی که می توان در اینترنت هم آن را مشاهده کرد در آن زمان نتانیاهو اظهار می داشت که به هیچ وجه طرح های بین المللی برای ایجاد دو دولت را قبول ندارد واصلا موجودیت فلسطینی ها را به رسمیت نمی شناسد و باید فلسطینی های غزه به مصر رانده شوند و فلسطینی های کرانه باختری به اردن همه سرزمین های آنها در اختیار اسرائیل قرار گیرد.
امروزه هم که می بینیم برخی وزرا وارد کابینه نتانیاهو شده اند که نتانیاهو باید برود پشت آنها بایستد و نماز بخواند، چرا که اینها به دنبال آن هستند که اصلا ضرورتی ندارد فلسطینی ها را اخراج کنند بلکه همه را قتل عام کنند و کار تمام است.
یکسری مانند اسموتریچ و بن گفیر به دنبال قتل عام آرام آرام آنها هستند و برخی مانند وزیر میراث اسرائیل آمیهای الیاهو متقاضی آن است که فلسطینی ها را با بمب اتم قتل عام کنند و کار تمام شود.
به هر حال آنچه مسلم است این می باشد که کابینه فعلی اسرائیل خونخوارترین حکومت در تاریخ بشریت به حساب می آید و چون مطمئن می باشد که هر کاری کند چتر حمایت آمریکا بالاسرش است می خواهد کار را تمام کند، به گفته بسیاری از مقامات بین المللی هلوکاستی جدید در غزه راه بیاندازند.
آمریکا و کشورهای اروپایی هم نه فقط ساکت و حامی اسرائیل هستند بلکه هر چه اسرائیل تسلیحات می خواهد در اختیارش قرار می دهند تا این هلوکاست را محقق کند.
طبق آمار بیش از 80% سلاح هایی که اسرائیلی ها در بمباران غزه و قتل عام کودکان و زنان و غیر نظامیان استفاده کرده اند ساخت آمریکا، آلمان، انگلیس و فرانسه می باشد.
شاید بتوان گفت سخنان مقامات آلمانی در ادامه حمایت از اسرائیل با علم به اینکه این تسلیحات برای قتل عام غیر نظامیان استفاده خواهد شد به خودی خود کافی است تا متوجه شد امروزه همه این کشورها با اسرائیل در این هلوکاست جدید شریک می باشند.
البته اگر به زاویه دیگری از ماجرا نگاه کنیم می بینیم که برخی کشورهای اسلامی و عربی هستند که با رفتار خود اسرائیل را در این کار تشویق می کنند.
مثلا ترکیه اعلام کرده که تجارت با اسرائیل را متوقف کرده اما هنوز بخش اعظم انرژی مورد نیاز اسرائیل که از آذربایجان و قزاقستان ودزدی نفت مناطق اشغال شده سوریه و عراق ارسال می شود از طریق ترکیه به اسرائیل می رسد و متوقف نشده.
برخی کشورهای عربی که با اسرائیل روابط سیاسی دارند حتی اقدام به احضار سفرای خود برای مشورت که پایین ترین نوع واکنش دیپلماتیک به حساب می آید نمی کنند و آنهایی که مدعی پرچم دار اعراب می باشند امروزه یا رسما با اسرائیل ارتباط دارند یا اینکه پشت پرده با اسرائیلی ها در ارتباط هستند، انگار فلسطینی ها عرب نیستند.
امروزه می بینیم آنهایی که هیچ ادعایی نه برای مسلمان بودن دارند و نه عرب بودن بیش از عرب ها و مسلمانان وجود دارند تا حد اقل صدای اعتراضاتشان را به جهان برسانند و در کشورهای اسلامی و عربی کمترین تحرکی برای حمایت از فلسطینی ها انجام نمی شود.
خوب بدیهی است وقتی اسرائیلی ها می بینند که اعراب و مسلمانان کر و لال و کور شده اند و جگر ندارند که حتی صدایشان برای حمایت از فلسطینی ها در آید هر کاری دلشان می خواهد انجام می دهند.
البته بماند که حتی برخی از آنهایی که به ظاهر مسلمان و یا عرب هستند امروزه از یهودی ها صهیونیست تر شده اند و به جای اینکه سلاح های خود را برای دفاع از فلسطینی ها بردارند هواپیماهایشان برای حمایت از اسرائیل بلند می شود.
اینها حتی حاضر نیستند که اسرائیل را تحریم هوایی کنند و جلوی رفت و آمد هواپیماها به اسرائیل را بگیرند.
وقتی که انصار الله یمن بنادر جنوبی اسرائیل را فلج کردند اینها مرزهای خود را برای اسرائیل باز کردند تا کامیون های کالای مورد نیاز اسرائیل از بنادر آنها به اسرائیل برود تا مبادا اسرائیلی ها کمبود کالا پیدا کنند.
در حالی که کشورهای عربی و اسلامی امکانات زیادی برای تحریم کشورهای حامی اسرائیل و فشار وارد آوردن بر آنها جهت توقف حمایت از کشتار مردم غزه دارند اما می بینیم که اینها حاضر نیستند حتی یک دلار از مراودات خود با کشورهایی مانند آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و... را به بهانه حمایت آنها از قتل عام مسلمانان وعرب ها هزینه کنند.
در حالی که مصر بارها تهدید کرده بود اگر اسرائیل وارد خط مرزی موسوم به خط فیلادلفیا شود معاهده کمپ دیوید را تعلیق می کند (لغو نمی کنند بلکه تعلیق می کنند) ولی می بینیم که فعلا اینها به بیانیه های ظاهری بسنده می کنند و اظهار می دارند که نمی خواهند روابط با اسرائیل را قطع کنند تا بتوانند نقش میانجی را بازی کنند.
آیا توقع دارید در چنین شرایطی اسرائیلی ها دست از اتمام نقشه خود مبنی بر قتل عام همه فلسطینی ها و یا کوچ دادن آنها به کشورهای همجوار بردارند؟
به نظر می رسد دولت تندروی اسرائیل سبک و سنگین کرده اند و دیده اند هزینه کشتار همه فلسطینی ها در رفح برای آنها ناچیز خواهد بود وبه همین دلیل عملیات خود را شروع کرده اند، آمریکایی ها و اروپایی ها هم طبق معمول منافقانه اظهار می دارند که مخالف عملیات رفح هستند اما همه به اسرائیل چراغ سبز داده اند.
بعد از رفح هم اسرائیلی ها بهانه ای برای حمله به کرانه باختری پیدا خواهند کرد و آنجا هم همین کاری که در غزه کردند انجام خواهند داد، این را اینجا می نویسم تا بعدا به آن برگردم و یادآوری کنم که ببینید کی گفتم.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اسموتی پروتئینی عالی برای تابستان و ورزشکاران + فیلم