خواهر و بردار بچه نظام آباد رئیس باند سرقت بودند + فیلم لحظه سرقت ها و اعترافات


خواهر و بردار بچه نظام آباد رئیس باند سرقت بودند + فیلم لحظه سرقت ها و اعترافات

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قاسم پور اظهار داشت: در پی وقوع سرقت کیف قاپی از یکی از شهروندان خانم که در اثر سرقت و قاپیدن کیف، زمین خورده و از ناحیه پا دچار آسیب و شکستگی شده، دستگیری سارقان...

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قاسم پور اظهار داشت: در پی وقوع سرقت کیف قاپی از یکی از شهروندان خانم که در اثر سرقت و قاپیدن کیف، زمین خورده و از ناحیه پا دچار آسیب و شکستگی شده، دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از بررسی محل های سرقت و بازبینی دوربین های مداربسته، متوجه شدند سارق در تمامی سرقت ها به همراه ترک نشین خانم اقدام به سرقت قاپ زنی از شهروندان می کند که با اقدامات فنی پلیسی و شیوه های نوین کشف جرم هویت و مخفیگاه سارقان شناسایی و طی بررسی های بیشتر، مشخص شد این باند سه نفره متشکل از خواهر و برادر و نفر سوم می باشد.

این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات منسجم پلیسی، این سارقان در مخفیگاه خود در حوالی محله "نظام آباد" غافلگیر و دستگیر کردند و از داخل مخفیگاه سارقان 2 دستگاه موتور سیکلت مسروقه، دو عدد پلاک موتور سیکلت سرقتی، محتویات کیف های به سرقت رفته که شامل مدارک هویتی و لوازم شخصی شهروندان بود کشف شد.

سرهنگ قاسم پور با بیان اینکه متهمان برای سرقت های خود از موتور سیکلت های سرقتی استفاده می کردند ادامه داد: با انتقال متهمان به کلانتری و بررسی بیشتر مالخر این سارقان نیز شناسایی و در یک عملیات جداگانه دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

رئیس پلیس پیشگیری خاطر نشان کرد: متهمان 35 تا 49 ساله دارای سابقه کیفری بوده و تا کنون به 40 فقره سرقت در سطح معابر تهران از قبیل قاپ زنی و سرقت موتور سیکلت و مالخری اعتراف کردند که تا کنون 10 نفر از مال باختگان شناسایی و تلاش برای شناسایی شکات دیگر نیز ادامه دارد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت به شهروندان توصیه کرد: برای جلوگیری از سرقت موتورسیکلت حتما از لوازم ایمنی مثل قفل و دزدگیر استفاده کرده و از پارک کردن آن در معابر کم رفت و آمد خودداری کنند و همچنین در هنگام تردد به صورت پیاده در معابر، نسبت به اطراف خود هوشیار و کیف دستی خود را نزدیک به بدن و به سمت پیاده رو نگه دارند.


خواهر و بردار بچه نظام آباد رئیس باند سرقت بودند + فیلم لحظه سرقت ها و اعترافات

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آخرین اخبار از ماجرای هلیکوپتر حامل رئیس جمهور